• شنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403042315577
  • خبرنگار : 50038

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی و پهلوانی ملایر خبرداد

بررسی پرونده‌های رتبه‌بندی باستانی‌کاران ملایر

بررسی پرونده‌های رتبه‌بندی باستانی‌کاران ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی و پهلوانی ملایر گفت: جلسه نهایی بررسی بیش از ۱۰۰ پرونده از پرونده‌های رتبه‌بندی باستانی‌کاران ملایر با حضور اعضای کمیته رتبه‌بندی هیئت ورزش‌های باستانی و پهلوانی ملایر در محل سالن کنفرانس اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام روح‌الله رستمی در گفت‌و گو با ایسنا، گفت: پرونده‌های تا رتبه شش به مرکز استان تحویل و احکام ورزشکاران صادر شد، همچنین احکام بالای رتبه شش تا روزهای آینده از تهران فدراسیون ورزش‌های باستانی و پهلوانی صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی، تمام قد پای رشد و نشاط معنوی و جسمی و روحی جوانان و آینده سازان کشور ایستاده است تا نتیجه این حرکت و جریان تربیتی با تأسی از امیرالمؤمنین و ائمه اطهار(ع) زمینه‌ساز دوران ظهور و جامعه مهدوی باشد.

رستمی خاطرنشان کرد: توصیه به ورزش را مقام معظم رهبری بسیار امر فرموده‌اند و تأکید کردند« امر به ورزش، امر به معروف است.»

بررسی پرونده‌های رتبه‌بندی باستانی‌کاران ملایر

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی و پهلوانی ملایر ادامه داد: با استناد به همین فرمایش مقام معظم رهبری و در هفته امر به معروف و نهی از منکر، امر به ورزش را امر به معروف می‌دانیم و برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، والدین و فرزندانشان را برای ثبت نام و حضور در زورخانه‌های شهرستان که محلی برای تقویت روح و روان و تربیت مرام و منش جوانمردی و آیین فتوت و پهلوانی هست، دعوت می‌کنیم؛ چرا که این دعوت مصداق امر به معروف است.

بررسی پرونده‌های رتبه‌بندی باستانی‌کاران ملایر

رستمی توضیح داد: در همین راستا مسابقات انتخابی رده سنی نونهالان و نوجوانان ملایر در رشته تیمی و هنرهای فردی طبق آیین نامه فدراسیون در ملایر با دعوت از زورخانه‌های این شهرستان و با حضور مسئول هیئت باستانی ملایر، داوران، مربیان و ورزشکاران باستانی در زورخانه پوریای ولی برای اعزام تیم به مسابقات انتخابی استان برگزار شد.

وی اظهار کرد: پس از چند روز تلاش متراکم کمیته رتبه‌بندی و هیئت ارزیابی، بیش از ۱۰۰ پرونده به سرانجام و آخرین جلسه این دوره به پایان رسید و پس از بررسی و ارزیابی، گزارش این جلسات، امضا و تایید شد.

بررسی پرونده‌های رتبه‌بندی باستانی‌کاران ملایر

این مقام مسئول یادآور شد: در طول ماه محرم زورخانه پوریای‌ولی ملایر میزبان علاقه‌مندان، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران است و ضمن حرکات ورزشی، برپایی روضه، مداحی و عزاداری نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha