• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060100234
  • خبرنگار : 50471

فرماندار نهاوند: مدیران خدمات دولت را گزارش دهند

فرماندار نهاوند: مدیران خدمات دولت را گزارش دهند

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی بی‌نظیر خدمت صادقانه به مردم هستند و نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند، گفت: مدیران شهرستان نهاوند خدمات دولت را به رسانه‌ها گزارش دهند.

ضرغام احمدوند پنجشنبه یکم شهریور در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت احیا کننده و یادآور خاطره دو شهید نامی عرصه خدمت، شهیدان «رجایی و باهنر» فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون است.
وی تصریح کرد: هفته دولت، هفته اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی است بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به آگاهی بخشی به مردم در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

احمدوند با تاکید بر اهمیت برنامه‌های هفته دولت در اداره‌ها و دستگاه‌های مختلف، افزود: ادارات شهرستان گزارش عملکرد سه ساله دولت سیزدهم در شهرستان و پروژه‌ها خود را به صورت مختلف از جمله تصویری، مصاحبه با رسانه‌ها، نصب بنر و ... به نحو شایسته و در خور شان به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار نهاوند از برگزاری یادواره‌های شهدا، گرامیداشت مقام شهدای دولت، گزارش مدیران به مردم، سخنرانی و گزارش فرماندار نهاوند در جمع نمازگزاران، اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و مسابقات ورزشی، رزمایش گروه‌های جهادی، اهدای ۳۰ فقره جهیزیه به جامعه هدف، برگزاری میز خدمت، افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و.... در این هفته در شهرستان خبر داد. 

وی همچنین برگزاری میزخدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان در نخستین روز از هفته دولت در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های هفته دولت در نهاوند برشمرد.

فرماندار نهاوند علاوه بر افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت و حضور استاندار و مدیران استانی در شهرستان، بر فضاسازی سیمای شهری و ادارات متناسب با هفته دولت و تقویت خدمات دستگاه‌ها و تکریم ارباب‌رجوع بیش‌از پیش تاکید کرد.

احمدوند با بیان اینکه اقدامات دولت در شهرستان در حوزه راه‌ها و کاهش حوادث جاده‌ای بسیار موثر و موفق بوده است، از مدیران خواستار گزارش عملکرد دولت به رسانه‌ها شد.

وی تاکید کرد: باید صادقانه با همه وجود در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان است برای توسعه و آبادانی شهرستان تلاش مضاعف کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha