• سه‌شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99101612157
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد خبر داد

تولید سالانه ۶۰۰۰ تن انواع کیسه و گونی در اسدآباد

تولید سالانه ۶۰۰۰ تن انواع کیسه و گونی در اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از تولید سالانه ۶۰۰۰ تن انواع کیسه و گونی در کارخانه کاویان پود این شهرستان خبر داد.

سعید کتابی سه‌شنبه ۱۶ دی ماه در بازدید از کارخانه گونی بافی کاویان پود شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: کارخانه کاویان پود اسدآباد سالانه ۶۰۰۰ تن انواع کیسه و گونی در ابعاد، رنگ و وزن های مختلف تولید می کند که بخشی از این تولیدات به کشورهای همسایه در حال صادرات است.

وی ظرفیت اسمی این کارخانه را سالانه ۱۲ هزار تن برشمرد و افزود: کارخانه گونی بافی کاویان پود اسدآباد یکی از واحدهای صنعتی موفق شهرستان با سرمایه گذار و نیروهای بومی بوده که از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون خوشبختانه در مقابل تکانه های اقتصادی کشور در تولید خود هیچ گونه وقفه ای ایجاد نکرده و فعال بوده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر این واحد تولیدی روزانه دارای هفت تا هشت تن تولید بوده است، تصریح کرد: به علت وضعیت کرونا و شرایط تحریم هم اکنون این کارخانه با ۶۵ درصد ظرفیت و ۹۰ نفر نیروی کار مستقیم فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد از انواع تولیدات کیسه و گونی کاویان پود به کشورهای همسایه چون عراق و افغانستان صادر می شود و در فصل نیاز کشور به تولیدات گونی و کیسه میزان صادرات کارخانه محدودتر شده و برای رفع نیاز کشور اختصاص می یابد و مورد مصرف قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه یادآور شد: عدم وقفه در تولید با وجود تکانه های اقتصادی در کشور توسط این کارخانه نشان از هنر مدیریتی این واحد تولیدی دارد.

وی در ادامه در بازدید از کارخانه آرد زرین اسدآباد نیز با اشاره به اینکه کارخانه آرد زرین شهرستان یکی از مجتمع های خوب و مطرح در کیفیت تولید آرد استان همدان به شمار می رود، گفت: انتظار است این کارخانه همچنان با انگیزه بالا و پرتلاش در راستای تولید فعال بوده و از این انگیزه و تلاش در تولید توسط سرمایه گذار این واحد کاسته نشود.

کتابی ظرفیت اسمی کارخانه آرد زرین اسدآباد را ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن با تولید سالانه ۱۹ هزار و ۵۰۰ تن برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر این کارخانه برای ۲۱ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha