• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041308601
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیر کل کانون پرورش فکری همدان:

رتبه اول کشور در جشنواره خاتم به عضو ادبی کانون همدان رسید

رتبه اول کشور در جشنواره خاتم به عضو ادبی کانون همدان رسید

ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری همدان با بیان اینکه رتبه اول کشور در جشنواره خاتم به عضو ادبی کانون همدان رسید، گفت: جشنواره ادبی خاتم برای تبیین سیره و روش زندگی پیامبر (ص) از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی از سال ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

معصومه ابراهیمی هژیر افزود: دفتر نشر فرهنگ اسلامی این جشنواره را با هدف تعمیق شناخت طبقات و سنین مختلف جامعه با شخصیت و زندگی پیامبر اکرم و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شهر کتاب، حوزه‌هنری انقلاب اسلامی و مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به ارسال ۹۲۳ اثر به نهمین دورۀ جشنواره خاتم تصریح کرد: این جشنواره در رده سنی و بخش‌های مختلفی چون داستان بزرگسال، داستان کودک و نوجوان، داستان دانش آموزی، داستانک و طرح رمان برگزار شده است که آثار رسیده در دو مرحله توسط داوران مورد داوری قرار گرفته و انتخاب شدند.

مدیر کل کانون پرورش فکری همدان با بیان اینکه البته این جشنواره اهداف دیگری چون ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، تولید آثار فرهنگی از زندگی پیامبر،کشف و تقویت استعدادهای ادبی و ... را دنبال می‌کند، اظهار کرد: نوجوانان نقش آفرین در حوزه ادبی هر سال در مسابقات و جشنواره‌های ادبی مختلف جزو برترین‌ رتبه‌های کشور بوده و برای استان همدان افتخار آفرینی می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ابراهیمی‌هژیر با اشاره به رتبه برتر یلدا پاشایی عضو ارشد مرکز فرهنگی- هنری شماره ۳ همدان، خاطرنشان کرد: یلدا پاشایی در بخش دانش آموزی از میان ۵۹۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره با داستان فیصله رتبه اول را کسب کرد.

وی گفت: این نوجوانان نقش آفرین در حوزه ادبی در کارگاه‌های تابستانی امسال کانون در مراکز، برای آموزش در کنار کودکان و نوجوانان علاقمند به داستان حضور دارند و آنها را راهنمایی کرده و نقش مربی برای آنها دارند و تجربیات خود را در اختیار آنها می‌گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha