• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99080502585
  • خبرنگار : 50405

در گفت‌وگو با ایسنا مطرح شد

برگزاری تجمع در ورزشگاه امام رضا(ع) مجوز دارد؟

برگزاری تجمع در ورزشگاه امام رضا(ع) مجوز دارد؟

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: اخیرا از سمت فرمانداری و ستاد مبارزه با کرونا استان هیچ مجوزی برای برگزاری مراسمات صادر نشده است.

احمد ریواده در گفت‌گو با ایسنا با تاکید بر اینکه برگزاری هر مراسم و تجمعی باید با رعایت پروتکل‌های بعداشتی و اخذ مجوز از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام گیرد، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی به مانند ایام محرم و صفر، درخواست برگزاری مراسمات مربوط به ماه ربیع‌الاول را در در فضای باز داشته‌اند که مراسم بیعت با امام زمان(عج) که امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود نیز در ذیل همین مراسمات قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اخیرا از سمت فرمانداری و ستاد مبارزه با کرونا استان هیچ مجوزی برای برگزاری مراسمات صادر نشده است افزود: صبح امروز دانشگاه علوم پزشکی مشهد از محل برگزاری مراسم بیعت با امام زمان (عج) بازدید میدانی به عمل آورده است اما تاکنون هنوز از سوی این دانشگاه، که متولی صدور مجوز برای برگزاری مراسمات و تجمعات مختلف است، مجوزی برای برگزاری این مراسم صادر نشده است.

معاون سیاسی فرمانداری مشهد ادامه داد: هرچند به دلیل کمبود زمان، صبح امروز از طرف مرکز بهداشت شماره یک مشهد مجوزی به فرم صورت جلسه‌ای برای برگزاری این مراسم صادر شده است، اما در این رابطه هنوز دانشگاه علوم پزشکی به صورت رسمی مجوزی صادر نکرده است.

ریواده ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی خبرگزاری ایسنا در خصوص حفظ سلامت شهروندان، بیان کرد: فرمانداری مشهد این موضوعات را با سختگیری بیشتری پیگیری خواهد کرد و از برگزاری هر مراسمی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد جلوگیری به عمل خواهد آورد. برگزاری مراسمات باید به بستر فضای مجازی منتقل شود. ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا نیز به ما اعلام کرده است که از برگزاری مراسمات و تجمعات جلوگیری کنیم‌.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha