• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403041308814
  • خبرنگار : 50555

دبیر شانا در خراسان رضوی:

‌امید است مردم حماسه نیمه‌تمام خود را با حضوری پرشور در روز جمعه تکمیل کنند

‌امید است مردم حماسه نیمه‌تمام خود را با حضوری پرشور در روز جمعه تکمیل کنند

ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت مرحله دوم انتخابات، گفت: امیدواریم این جمعه مردم حماسه نیمه‌تمام خود را با حضوری پرشور تکمیل کنند.

عباس پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات یک مولفه قدرت برای کشور است، لذا باید حضور آنان را قدر بدانیم و از مردم خواهش کنیم که با صندوق‌های رای قهر نکنند. اگر مردم نجیب و عزیز ما تامل بیشتری داشته باشند و برخی از گلایه‌ها از وضعیت موجود را کنار بگذارند و در جهت قوام‌بخشی به نظام وارد میدان شوند، در ۱۵ تیر می‌توانیم انتخابات باشکوه‌تری نسبت به مرحله اول داشته باشیم.

وی افزود: مطمئنا ما در یک جنگ تمام‌عیار ترکیبی قرار گرفته‌ایم که در این جنگ از وزارت خزانه‌داری آمریکا گرفته تا فضای مجازی و لشکرهای سایبری در مقابل ما قرار گرفته‌اند. در جنگ فیزیکی صدای موشک، خمپاره و آژیرخطر شنیده می‌شود و شهدا روی دوش مردم گرفته قرار گرفته و مردم متوجه جنگ هستند، اما در جنگ نرم صدای خمپاره و تانک نیست و صدای آژیر خطر به گوش کسی نمی‌رسد، بلکه یک جنگ ترکیبی و شناختی است که یکی از اقدامات دشمن تخریب چهره‌ مردان کارآمد نظام است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت مرحله دوم انتخابات، عنوان کرد: ما با دو گفتمان مشخص روبرو هستیم که یکی از آن‌ها رئیس‌جمهور خواهد شد و مردم باید بدانند چه بخواهند چه نخواهند، فرد منتخب حتی با درصد کم آرا رئیس‌جمهور می‌شود و سکان اداره کشور را بر عهده خواهد گرفت. لذا باید برای انتخابمان اهمیت قائل باشیم و خود را در تعیین سرنوشت ۴ سال آینده کشور سهیم کنیم.

پارسایی با بیان اینکه اگر پای صندوق‌های رای نیاییم دودش به چشم خودمان خواهد رفت، گفت: در این انتخاب باید مردم به هر کسی که به شاخصه‌های تعیین‌شده از سمت مقام معظم رهبری نزدیک‌تر است، رای بدهند تا کشور را از این بحران‌ها به ساحل امن برساند. اهمیت مرحله دوم از مرحله اول بیشتر است، زیرا در مرحله اول نامزد منتخب باید ۵۰ درصد به علاوه یک رای را  کسب کند اما امروز فقط یک رای بالاتر کار را تمام می‌کند، یعنی در حقیقت یک رای می‌تواند سرنوشت ۴ سال آینده کشور را تعیین کند. 

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: امیدوارم این جمعه مردم حماسه نیمه‌تمام خود را با حضوری پرشور تکمیل کنند و از آن‌هایی که پای صندوق‌های رای نیامدند نیز متواضعانه خواهش می‌کنیم که در ۱۵ تیرماه رای دهند تا بتوانیم شکوه انتخابات را با انتخابی اصلح داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha