• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403041308929
  • خبرنگار : 50676

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور مطرح کرد

افزایش قدرت مطالبه گری با مشارکت حداکثری در انتخابات

افزایش قدرت مطالبه گری با مشارکت حداکثری در انتخابات

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: مهمترین اثر مشارکت بالا سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز تمام جهان اسلام و محور مقاومت چشم به انتخابات ما دوخته‌اند، پس به هر میزان مشارکت افزایش یابد، قدرت مطالبه‌گری نیز افزایش می‌یابد.

سردار غلامرضا حسن‌پور، ۱۳ خرداد در یادواره ۱۱۸ شهید اصناف تربت‌حیدریه، هر واحد صنفی و تولیدی را یک محراب عبادت خواند و دلیل آن را پیشتازی بازاریان در اجابت دعوت رهبر جامعه دانست.

وی گفت: پس از عملیات طوفان‌الاقصی یکی از پزشکان غزه نقل می‌کند که ایستادگی ما در این نقطه کوچک در برابر یک جهان کفر و استکبار، الگو گرفته از شهدای انقلاب اسلامی است که امروز باید ببینیم شهدا در این شرایط کشور چه انتظاری از ما دارند.

سردار حسن پور با اشاره به اینکه اکنون مهمترین رسالت ما حضور پرقدرت و حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح برای ریاست قوه اجرایی کشور است، گفت: سرافرازی و سربلندی در انتخابات با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه قدرت مطالبه‌گری با مشارکت حداکثری در انتخابات افزایش پیدا می‌کند، بیان کرد: امروز هیچ جریانی نمی‌تواند ادعا کند ما در انتخابات نماینده نداریم، بنابراین هر رأی ما ممکن است سرنوشت انتخابات را تغییر دهد، لذا نباید رأی خود را کم اهمیت در نظر بگیریم، همه مردم حق این را دارند که در سرنوشت کشور سهیم باشند.

حسن‌پور در ادامه اعتقاد به مبانی نظام و انقلاب را از شاخصه‌های فرد اصلح دانست و افزود: کارآمدی دیگر شاخصه فرد اصلح است، برای فرد منتخب شب و روز معنی ندارد و از همه ظرفیت‌های کشور باید بتواند استفاده کند.

وی نگاه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل که مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب است و دولت سیزدهم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد را از دیگر شاخصه اصلح نام برد و گفت: مهمترین ظرفیت، ایمان دینی مردم است که عمیقاً به اسلام و اهل‌بیت (ع) اعتقاد راسخ دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha