• سه‌شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99012615128

استاندار خراسان رضوی:

حذف بروکراسی اداری لازمه تحقق شعار سال است

حذف بروکراسی اداری لازمه تحقق شعار سال است

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در سال ۹۹ برای عملیاتی شدن شعار سال، جهادی عمل خواهیم کرد، گفت: فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری و کسب و کار باید تسهیل و فضا برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، باید سبک اداره کشور با سال گذشته تفاوت داشته باشد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی موانع تسهیل فرآیندهای صدور مجوزهای کسب و کار را احصاء کنند تا نسبت به رفع آن ها اقدام شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد تدبیر استان امسال برای تحقق شعار جهش تولید و برطرف شدن موانع صدور مجوز سرمایه‌گذاری تلاش خواهد کرد، تاکید کرد: با حذف بروکراسی اداری و کاهش فرآیندها، زمینه تحقق شعار سال فراهم خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رزم‌حسینی با اشاره به اینکه برای انجام فعالیت‌های اقتصادی در کشور باید تلاش حداکثری داشت، خاطرنشان کرد: خراسان‌رضوی اولین استانی بود که در حوزه مقابله با ویروس کرونا به صورت پیشگام، محدودیت‌هایی را اعمال کرد؛ بنابراین این استان در حوزه اقتصادی هم باید پیشگام باشد.

وی ابراز کرد: اگر زمینه تسهیل فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری و کسب وکار در خراسان رضوی فراهم شود و صدور مجوز در بخش های صنعت، کشاورزی و معدن در کوتاه ترین زمان انجام شود؛ سرمایه‌ها به این استان هدایت خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه همدلی و هم افزایی خوبی در استان وجود دارد، تصریح کرد: در سال جاری بنا داریم، مدیران کارآمدی که در راستای تحقق شعار «جهش تولید» گام بردارند، تشویق و به مردم معرفی کنیم.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه در سال 99 برای عملیاتی شدن شعار سال جهادی عمل خواهیم کرد، ادامه داد: همه مدیران استان پای کار باشند تا فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری و کسب و کار تسهیل و فضا برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha