• جمعه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112821345
  • خبرنگار : 50509

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان کشور:

حواشی اخیر فوتبال مشهد به خوبی مدیریت شد

حواشی اخیر فوتبال مشهد به خوبی مدیریت شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: در تمام حوزه‌های ورزشی نه تنها حواشی، شایعات و اختلاف نظرهایی وجود دارد، اما جامعه نیز باید آگاه باشند؛ ضمن اینکه جامعه رسانه و مسئولین این حوزه به خوبی با موضوع اخیر برخورد کردند و حواشی فوتبال مشهد به خوبی مدیریت شد.

آرش فرهادیان بابادی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ایجاد مرکز خلاقیت و نوآوری ورزشی در نقاط مختلف کشور، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه وظیفه ادارات کل ورزش و جوانان پرداختن به دو موضوع ورزش و جوانان است، معمولا در مورد جوانان شاهد فعالیت‌های کمتری هستیم. خوشبختانه در خراسان رضوی بر این موضوع توجه شده است، اینکه بتوانیم جوانان خلاق، تحصیل کرده و آگاه را در حوزه‌های مختلف به کار گرفته، ساماندهی و اشتغال‌زایی کنیم کار بسیار بزرگی است و باید در سایر نقاط کشور تسری یابد که همه ازاین تسهیلات استفاده کنند.

وی در خصوص حواشی اخیر فوتبال مشهد عنوان کرد: در تمام حوزه‌های ورزشی نه تنها حواشی، شایعات و اختلاف نظرهایی وجود دارد اما جامعه نیز باید آگاه باشند. ضمن اینکه جامعه رسانه و مسئولین این حوزه به خوبی با این موضوع اخیر برخورد کردند و حواشی فوتبال مشهد به خوبی مدیریت شد، اما باید با آگاهی‌بخشی به جامعه ورزش به نحوی رفتار کنیم که از حواشی این چنینی جلوگیری شود که باری بر دوش ورزش کشور نباشد.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان کشور در خصوص محدودیت مصاحبه ورزشکاران با رسانه‌ها خاطرنشان کرد: ورزشکاران منعی برای مصاحبه و گفت‌وگو با رسانه‌ها ندارند، اما برای اینکه ورزشکاران و به ویژه ملی‌پوشان درگیر حاشیه رسانه‌ای نشوند فدراسیون‌ و روابط‌عمومی آن‌ها خواستار هماهنگی هستند که مصاحبه جهت‌دار نباشد. قرار نیست انتقاد و مصاحبه ورزشکار مانع از اعزام فرد به مسابقات شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha