• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403051308109
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:

معرفی دستاوردهای جهاددانشگاهی به تقویت فرهنگ «ما می‌توانیم» کمک می‌کند

معرفی دستاوردهای جهاددانشگاهی به تقویت فرهنگ «ما می‌توانیم» کمک می‌کند

ایسنا/کرمانشاه عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: معرفی دستاوردهای جهاددانشگاهی به جامعه به تقویت فرهنگ «ما می‌توانیم» کمک می‌کند.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، در آستانه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، بااشاره به خدمات ارزشمند جهاددانشگاهی در طول سالهای فعالیت آن، گفت: این نهاد همواره در عرصه های مختلف علمی پیشران بوده و توانسته در شرایط سخت و دشوار برای حرکت کشور در مسیر علم و فناوری راهگشا باشد.

حسینی کیا گفت: جهاد دانشگاهی نهادی است که کشور را در شرایط سخت تحریم در عرصه علم و فناوری به پیش برده و دستاوردهای ارزشمندی برای کشور داشته است.

 وی افزود: این نهاد خدمات فراوانی در حوزه‌های متعدد علمی داشته که شاید بتوان از ایجاد مرکز درمان ناباروری رویان به عنوان یکی از این خدمات ارزشمند و با برکت یاد کرد.

نماینده سنقروکلیایی ادامه داد: در حال حاضر این نهاد با تکیه به توانان جوانان ایرانی نه تنها در کشور که در سطح منطقه هم جایگاه خود را پیدا کرده و توانسته خود را در سطح منطقه به خوبی معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: مزیتی که جهاد دانشگاهی را نسبت به سایر نهادهای علمی کشور متمایز می کند اتکای این نهاد به نسل جوان کشور است و همانطور که در جنگ تحمیلی با نسل جوان دشمن را زمین گیر کردیم، در عرصه نبرد علمی هم با تکیه به جوانان میتوانیم موفق شویم و جهاددانشگاهی به خوبی در این زمینه عمل کرده است.

حسینی کیا با تاکید بر لزوم معرفی خدمات این نهاد گفت: متاسفانه مردم به خوبی با خدمات و فعالیت های ارزشمند این نهاد آشنایی نداشته و این خدمات در سطح جامعه به خوبی معرفی نشده و در همین راستا باید تمرکز ویژه ای در بحث معرفی این خدمات صورت گیرد.

وی افزود: معرفی هرچه بیشتر خدمات و دستاوردهای جهاددانشگاهی در سطح جامعه ضمن امیدآفرینی، به تقویت باور «ما می توانیم» در نسل جوان کشور کمک می‌کند.

حسینی کیا با تاکید بر لزوم حمایت از فعالیت های جهاددانشگاهی گفت: یکی از اقدامات خوب مجلس یازدهم تصویب قانون حمایت از دانش بنیانها بود که بخشی از این حمایت ها به جهاد دانشگاهی برمی‌گردد و مجلس این آمادگی را دارد که حمایت های خود را در این زمینه افزایش دهد.

وی در پایان افزود: قطعا مجلس از هراقدامی که به پیشرفت کشور کمک کند دریغ نخواهد کرد و با توجه به ضرورت حرکت کشور به سمت اقتصاد دانش بنیان و لزوم حمایت هرچه بیشتر از دانش بنیان‌ها، از نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی که در این مسیر حرکت می کنند قطعا حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha