• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061911196
  • خبرنگار : 50180

خرید ۲۰۰۰ بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کرمانشاه از درآمد موقوفات

خرید ۲۰۰۰ بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کرمانشاه از درآمد موقوفات

ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع دو هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند استان از محل درآمد موقوفات در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۵۴۰ بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار مقطع متوسطه و مابقی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان در نظر گرفته شده است.

 میرزایی با بیان اینکه بسته‌های دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شامل ۳۶ قلم و بسته‌های دانش‌آموزان مقطع متوسطه حاوی ۲۸ قلم نوشت‌افزار است، افزود: این بسته‌های نوشت‌افزار شامل کیف و نوشت افزار مورد نیاز یک ساله دانش‌آموزان از مداد و دفتر گرفته تا خط کش و دیگر نوشت‌افزار مورد نیاز دانش آموزان، بسته به مقطع تحصیلی آنها تهیه شده است.

 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: ارزش هر بسته‌ نوشت افزار تهیه شده حدود ۱.۷ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته سه هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع شد که امسال به دلیل بالا رفتن هزینه‌ها ناچار به کاهش تعداد بسته‌های نوشت افزار شدیم.

میرزایی در مورد نحوه توزیع این بسته‌های نوشت افزار هم گفت: در تلاشیم تا با استفاده از بانک اطلاعاتی تهیه شده از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیز از طریق توزیع بسته‌های نوشت‌افزار در مدارس مناطق کم‌برخوردار استان، این بسته‌ها را به دست دانش‌آموزان نیازمند استان برسانیم.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه تعداد کمی موقوفه داریم که نیات واقفین آنها به تهیه لوازم مدرسه برای دانش‌آموزان نیازمند اختصاص دارد، یادآور شد: بخش‌هایی از موقوفه آیت الله کرکوکی، موقوفه چغاگلان و یک موقوفه در شهرستان سنقروکلیایی به تهیه لوازم مدرسه برای دانش‌آموزان نیازمند استان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه نیاز داریم خیرینی در این حوزه پای کار آمده و موقوفاتی برای کمک به امر تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان ثبت کنند، گفت: برای حل مشکلات مربوط به درس و تحصیل دانش‌آموزان نیاز به موقوفات بیشتری داریم.

 انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha