• چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400121108133
  • خبرنگار : 50180

سفر مجازی کاروان 40 هزار نفری دانش‌آموزان کرمانشاه به مناطق جنگی

سفر مجازی کاروان 40 هزار نفری دانش‌آموزان کرمانشاه به مناطق جنگی

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از سفر مجازی کاروان 40 هزار نفری دانش آموزان استان به مناطق جنگی خبر داد.

یونس عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌ریزی  برای برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی، اظهار کرد: تا قبل از پایان سال 40 هزار دانش‌آموز استان از طریق شبکه آموزشی شاد در اردوهای مجازی راهیان نور شرکت می‌کنند.

 عزیزی اضافه کرد: این دانش آموزان در قالب شش برنامه به صورت مجازی از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی تا قبل از پایان سال داشت و گفت: در تلاشیم تا اردوهای راهیان نور دانشجویی را از 15 تا 25 اسفند با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری برگزار کنیم.

 عزیزی شرط اعزام دانشجویان علاقمند به اردوهای راهیان نور را دریافت هر سه دوز واکسن کرونا عنوان کرد.

 عزیزی ادامه داد: همچنین سعی می کنیم از 27 اسفند تا 13 فروردین اعزام کاروان های راهیان نور به صورت اقشار و محلات و خانوادگی را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس داشته باشیم.

عزیزی اشاره ای هم به آمادگی اماکن اسکان راهیان نور استان برای حضور میهمانان نوروزی در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان داشت و گفت: در استان ظرفیت اسکان شبانه پنج هزار نفر را در مراکز اقامتی راهیان نور داریم که این ظرفیت در شهر کرمانشاه حدود دو هزار نفر است.

عزیزی ادامه داد: افرادی می توانند از اقامتگاه های راهیان نور در استان به صورت رایگان استفاده کنند که از سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه های استانی معرفی نامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه به ویژه نسل جوان دارند، اضافه کرد: اردوهای راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنجینه تمام نشدنی است که می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha