• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040704256
  • خبرنگار : 50180

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر:

۵۱۱ هزار مادر روستایی دارای ۳ فرزند بطور رایگان بیمه شدند

۵۱۱ هزار مادر روستایی دارای ۳ فرزند بطور رایگان بیمه شدند

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از اجرای طرح بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند ساکن مناطق روستایی و عشایری برای ۵۱۱ هزار نفر در سراسر کشور خبر داد.

بیت الله برقراری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند ساکن مناطق روستایی و عشایری کشور، اظهار کرد: این طرح که مورد حمایت آیت الله رئیسی بود، پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی در برنامه اجرا قرار گرفته و در پی اجرای آن موفق شدیم سال گذشته ۳۱۱ هزار نفر از مادران واجد شرایط را زیر پوشش بیمه ببریم.

 وی اضافه کرد: امسال هم در راستای تداوم اجرای این طرح علاوه بر تمدید بیمه ۳۱۱ هزار نفر واجد شرایط، توانستیم ۲۰۰ هزار نفر دیگر را هم تحت پوشش ببریم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: بر اساس آماری که از ثبت احوال گرفتیم بیش از دو میلیون مادر واجد شرایط این طرح در کشور داریم که بنا داریم همه آنها را زیر پوشش بیمه ببریم.

برقراری شرط برخورداری از مزایای این طرح که در راستای ترغیب بانوان به فرزندآوری در برنامه اجرا قرار گرفته را غیرشاغل بودن مادران دارای سه فرزند ساکن در مناطق روستایی و عشایری عنوان کرد و افزود: مادران دارای سه فرزندی که فرزند سوم آنها متولد سال ۱۴۰۰ به بعد باشد، در اولویت اجرای طرح هستند.

وی در ادامه اشاره ای هم به تعدادی اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در کشور داشت و اظهار کرد: هم اکنون حدود سه میلیون نفر عضو فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند که با رشد خیلی خوبی در سه سال گذشته و در دولت آیت‌الله رئیسی همراه بوده است.

برقراری افزود: قبل از دولت شهید رئیسی تعداد بیمه شده‌های فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در کشور یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بود که در سه سال گذشته و در دولت آیت‌الله رئیسی یک میلیون و ۳۶ هزار نفر عضو جدید جذب صندوق شده که معادل ۸۰ درصد اعضای جذب شده در ۱۶ سال گذشته بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha