• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040603757
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه کرمانشاه:

انتخابات پیش رو انتخاباتی سرنوشت ساز برای ملت ایران است

انتخابات پیش رو انتخاباتی سرنوشت ساز برای ملت ایران است

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از انتخابات پیش رو به عنوان انتخاباتی سرنوشت ساز برای ملت ایران یاد کرد و گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در انتخابات، فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهند کرد که در تراز شهید رئیسی باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، امروز(ششم تیر) در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر۱۳۶۰، از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش به عنوان یک امتحان برای ملت ایران اسلامی یاد کرد و افزود: این مصیبت یک امتحان بزرگ برای ملت ایران اسلامی بود.

 وی با بیان اینکه تا قبل از دولت آیت الله رئیسی ارتباط ما با کشورهای همسایه به حداقل رسیده بود و با بقیه کشورها هم ارتباطمان رو به ضعف بود، افزود: بخش زیادی از ارتباطات ما با دیگر کشورها در دولت شهید رئیسی با اقتدار احیاء شد.

غفوری با بیان اینکه شهید رئیسی از دیپلماسی التماسی به شدت بیزار بود و آن را در تعارض با آرمان‌های اسلام و انقلاب می دانست، گفت: ایشان در دوره سه ساله ریاست جمهوری خود ترازی را برای مدیریت اجرایی کشور و مدیریت دیپلماسی تعریف کرد که از این پس هرکس بخواهد مسئولیت بپذیرد، باید در تراز او باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت دیپلماسی دولت آیت الله رئیسی سبب شد تا در جریان عملیات وعده صادق هیمنه دشمنان شکسته شود، تاکید کرد: شهید رئیسی دقیقا برعکس کسانی عمل کرد که در مقابل دشمنان زبون بوده و به خودی‌ها جسارت می‌کردند. در نتیجه تفکرات اسلامی شهید رئیسی مبنی بر مهربان بودن با خودی‌ها و سرسخت بودن با دشمنان بود که موشک‌های بالستیک ما در پایگاه «نواتیم» فرود آمده و هیمنه رژیم صهیونیستی در هم شکسته شد.

 امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقتدار کنونی ایران در منطقه و دنیا تاکید کرد: امروز کشور ما در اوج عزت و اقتدار قرار داشته و مستکبران جهان جرأت اینکه بخواهند کوچکترین تعرضی به نظام مقدس ما بکنند، را ندارند.

غفوری در ادامه با بیان اینکه شهادت شهید رئیسی سطح نظام و ملت را چند پله بالا برد، گفت: دولت جدید حتماً با چند پله ارتقاء نسبت به گذشته پای کار خواهد آمد.

وی در ادامه از انتخابات پیش رو به عنوان انتخاباتی سرنوشت ساز برای ملت ایران یاد کرد و گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی که در جریان تشییع جنازه شهدای خدمت تفکر خود را بار دیگر به جهانیان نشان دادند، قطعاً در انتخابات هشتم تیر حضوری آگاهانه خواهند داشت و فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهند کرد که در تراز شهید رئیسی باشد.

 وی تاکید کرد: شهید رئیسی همواره بر مواضع انقلابی تاکید داشت، لذا هم شعارهای انتخاباتی او و هم سبک و سیاق مدیریتی او در اداره کشور مبتنی بر شعارهای انقلابی بود و ملت انقلابی ایران اسلامی بر مسیر او که همان مسیر روشن شهدا است، پافشاری خواهند کرد و رئیس جمهوری را انتخاب می‌کنند که در مسیر شهدای خدمت باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha