• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: ایران در جهان
  • کد خبر: 1403040704623
  • خبرنگار : 71621

رژیم صهیونیستی کارگروه‌های متمرکز بر برنامه هسته‌ای ایران را احیا کرد

رژیم صهیونیستی کارگروه‌های متمرکز بر برنامه هسته‌ای ایران را احیا کرد

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سه مقام ارشد صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم کارگروه‌های متمرکز بر برنامه هسته‌ای ایران را که شامل اعضای وزارتخانه‌های جنگ و خارجه و همچنین دستگاه‌های اطلاعاتی می‌شود، احیا کرده است.

به گزارش ایسنا، اکسیوس به نقل از دو مقام صهیونیستی و دو مقام آمریکایی اعلام کرد که این اقدام طی دو هفته اخیر انجام شده است؛ چراکه رژیم صهیونیستی و آمریکا خواستار نظارت بر پیشرفت‌های احتمالی ایران در برنامه هسته‌ای خود در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر یا تلاش‌های احتمالی برای آنچه که «تسریع در توسعه تسلیحات هسته‌ای پس از انتخابات» خوانده شد، هستند.

یک مقام آمریکایی با وجو اینکه تهران هیچ اقدام قابل توجهی در جهت توسعه قابلیت‌های هسته‌ای خود انجام نداده است گفت که ایران برخی گام‌های «تحریک‌آمیز» برداشته است. 

طبق نوشته این پایگاه، رژیم صهیونیستی نگران آن است که مدل‌سازی کامپیوتری و آزمایش‌های مرتبط با آن توسط ایران بتواند «زمان دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای» را کاهش دهد.

در اوایل ماه جاری میلادی پایگاه خبری «والا» به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی گزارش داد که سرویس‌های اطلاعاتی آن‌ها در حال بررسی اطلاعات جدیدی در مورد مدل‌سازی کامپیوتری که اخیراً توسط دانشمندان ایرانی توسعه یافته و می‌تواند در تحقیقات و توسعه در زمینه تسلیحات هسته‌ای مورد استفاده قرار گیرد، هستند.

علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه ایران در تاریخ ۱۱ ژوئن به اسپوتنیک گفت که فعالیت‌های هسته‌ای ایران تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارد.

وی گفت کشورهایی که ایران را به دلیل برنامه هسته‌ای‌اش به افزایش نگرانی‌ها متهم می‌کنند می‌خواهند آژانس را به محلی برای تصفیه‌حساب‌های سیاسی با تهران تبدیل کنند و در نتیجه اعتبار آژانس را زیر سوال می‌برند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۰:۱۳

اسرائیل کودک کش عامل تمامی جنایت‌های جهان است با حامیانش ایران باید دست پر باشد تا اگه غلطی از شماها سر زد گردنتان را در نطفه بشکنیم اگه بده برای همه اگه خوبه برای همه طاقت پیشرفت کشورهایی ضعیف را ندارند قدرتمندان پس خفه شوید چشم در مقابل چشم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۰:۱۹

آمریکا، و رژیم صهیونیستی کارگروهی را برای احیای رژیم صهیونیستی راه اندازی کرده اند، که هدفِ آن جلوگیری از مرگِ ناگهانی رژیم صهیونیستی است.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۸:۵۸

این رژیم کودک کش کارگروه را برای کشتن کودکان فلسطینی زود تشکیل داده است وزیر جنگ این رژیم گوه میخورد درباره ایران مفت میخورد 793

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۹:۱۸

اصلا ایران نباید رژیم صهیونیستی روعددی حساب کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۱:۳۵

قابل توجه ، رژیم موقت صهیونسیتی از درون پوسیده شده و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده ازجمله قتل عام زنان و کودکان فلسطین غزه مظلوم و مقاوم.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۸

رژیم صهیونسیتی غلط کرد اشپش چه به تصمیم گیری ما از دولتمردان ایران می خواهیم راهی آسان برای کسانی که می خواهند داوطلبانه برای جنگ در مقابل رژیم خونخوار از مردم غزه دفاع کنند فراهم کند تاما به راحتی بتوانیم برویم وبا این شپش های بزدل بجنگیم