• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040704146
  • خبرنگار : 50182

اجتماع حامیان جلیلی در کرمانشاه برگزار شد

اجتماع حامیان جلیلی در کرمانشاه برگزار شد

ایسنا/کرمانشاه اجتماع حامیان سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه برگزار شد.

علی خضریان نماینده مردم تهران در این اجتماع که شامگاه ششم تیرماه در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد با اشاره به برخی بداخلاقی های صورت گرفته در ساعات اخیر، گفت: متاسفانه شاهد هستیم که پمپاژ دروغ از برخی ستادهای کاندیداها مبنی بر انصراف دکتر جلیلی از ادامه رقابت آغاز شده تا تردیدی در دل هواداران ایشان ایجاد کنند.

وی افزود: به هواداران دکتر جلیلی اعلام می‌کنم که  هیچ تردیدی در ذهن خود راه ندهند و بدانند ایشان مسیری که آغاز شده را ادامه خواهد داد.

این نماینده مجلس افزود: برخی عنوان می‌کنند که دکتر جلیلی سابقه اجرایی ندارد و این در حالیست که شهید رئیسی هم سابقه اجرایی نداشتند و دیدیدیم با انتخاب ایشان طی ۳ سال چه اقدامات مهمی در کشور صورت گرفت و جلوی روند خسارت بار هشت ساله گرفته شد.

خضریان گفت: همه بدانند که ما در انتخابات پیش رو دو راه بیشتر نداریم، یک راه «ارتجاع» است و راه دیگر راه «امتداد».

وی افزود: ارتجاع یعنی بازگشت به دوران مسئولین مسئولیت ناپذیر که روزانه ۷۰۰ کشته کرونا روی دست کشور گذاشتند و کشور را معطل واردات واکسن کردند. ارتجاع یعنی معطل کردن ۸۰ میلیون ایرانی برای مذاکره و دروغ بزرگ «لغو تحریم‌ها».

خضریان گفت: در مقابل جریان ارتجاع یک جریانی وجود دارد به نام جریان امتداد و آن ادامه راه رییس جمهور شهیدمان است. رییس جمهوری که ایران را به سرعت عضو بریکس و شانگهای کرد و گره از مشکلات بین‌المللی کشور باز کرد.

وی افزود: امتداد راه شهید رئیسی یعنی رئیس جمهوری روی کار بیاید که مشکلات اقتصادی کشور را به یک سری کشور قلدر دنیا گره نزند. یعنی مسئولیت پذیری، یعنی مقابله با فساد.

وی افزود: ما تنها ۴۸ ساعت فرصت داریم تا واقعیت این دو جریان را با مردم گفتگو کنیم و به مردم بگوییم طی دو روز آینده آنها هستند که تصمیم می‌گیرند کدام مسیر را ادامه دهند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد خداوند دل‌های مردم را به سمت صلاح آنها و فرد اصلح هدایت کند و فردی روی کار بیاید که برای پیشرفت و توسعه ایران موثر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۱۳:۵۸

امیدواریم کسیکه منتخب مردم می‌شود معتقد به راهبرد درون زایی وبرون گرایی اقتصاد باشد واین واقعیت ملموس را دریافته باشد که برکه باید به دریاچه دریاچه به دریا ودریا به اقیانوس باید متصل شود که نگندد وراکد نماند