• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040704306
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

نماینده کرمانشاه:

اقدامات ارزشمندی در جهاددانشگاهی کرمانشاه انجام شده است

اقدامات ارزشمندی در جهاددانشگاهی کرمانشاه انجام شده است

ایسنا/کرمانشاه نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری در سازمان جهاددانشگاهی استان صورت گرفته است.

فضل الله رنجبر در دیدار رئیس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با ابراز خرسندی از تلاش های علمی توسعه‌ای این سازمان‌، به ظرفیت های خوبی که در بخش های مختلف سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه همچون مرکز درمان ناباروری، پارک علم و فناوری و در حوزه های پژوهشی و آموزشی وجود دارد اشاره کرد و افزود: با تمام توان از برنامه های جهاددانشگاهی حمایت می کنم و هرگونه رایزنی با مسولین کشوری برای تسهیل در اجرای برنامه های این نهاد انقلابی تاثیرگذار نیاز باشد، انجام خواهم داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز کرمانشاه برای توسعه، نیاز به همدلی و همراهی همه دارد.

رنجبر در ادامه با اشاره به اینکه اربعین ظرفیت بسیار خوبی برای استان کرمانشاه است که باید از آن استفاده کرد، افزود: بسته بسیار جامع و خوبی توسط جهاددانشگاهی برای اربعین حسینی آماده شده که از  اجرای آن حمایت می کنم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه نیز در این نشست به تشریح برنامه ها و فعالیت‌های این سازمان پرداخت. 

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی «شهرک فناوری» در کرمانشاه، گفت: با ایجاد این شهرک، کرمانشاه می‌تواند به هاب صادرات محصولات دانش‌بنیان تبدیل شود.

 حدیدی تعداد شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناوری که اکنون تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند را ۳۲۵ شرکت اعلام کرد و گفت: جهاددانشگاهی با حمایت از واحدهای دانش بنیان و فناور به  توسعه کسب و کار آنها، رشد اقتصادی استان و کشور، جلوگیری از خروج نخبگان و ... کمک می کند. 

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه بخش زیادی از شرکت‌های دانش بنیان و فناور کرمانشاه برای توسعه فعالیت خود نیازمند محیط کارگاهی هستند، خاطرنشان کرد: برای اینکه فضای کافی را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهیم، راه‌اندازی شهرک فناوری را در زمینی به وسعت ۱۲۰ هکتار در دستورکار داریم.

حدیدی گفت: این شهرک در فازهایی که برای آن در نظر گرفته شده می‌تواند فضای کارگاهی مناسبی را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور قرار دهد. 

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از اهمیت ایجاد شهرک فناوری کرمانشاه نیز یاد کرد و با بیان اینکه هم اکنون برخی واحدهای فناور کرمانشاه محصولاتی دارند که تولید آنها در کشور انحصاری است، افزود: راه‌اندازی این شهرک می‌تواند کمک کند کرمانشاه را به هاب صادرات محصولات دانش‌بنیان خصوصا به کشورهایی مانند عراق تبدیل کند.

وی افزود: از جمله دیگر زیرساخت های ارزشمند این نهاد، مرکز درمان ناباروری است که تاکنون زمینه ساز تولد بیش از هزار نوزاد در استان شده است.

حدیدی تصریح کرد: برای توسعه خدمات و فعالیت های بین المللی این مرکز نیازمند حمایت هستیم.

وی در پایان به تشریح طرح جامع اربعین پرداخت و افزود: طرح جامع کرمانشاه دروازه کربلا با رویکرد نوآورانه فرهنگی و رسانه‌ای است که نقش آفرینی استان را در جریان عظیم اربعین دوچندان خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha