• جمعه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400111511340
  • خبرنگار : 50184

مربی تیم ملی کشتی آزاد:

لغو اعزام تیم کشتی به آمریکا منطقی بود/ انتقادها به "دبیر" منصفانه نیست

 لغو اعزام تیم کشتی به آمریکا منطقی بود/ انتقادها به "دبیر" منصفانه نیست

ایسنا/کرمانشاه مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از لغو اعزام تیم کشتی ایران به آمریکا به دلیل عدم صدور ویزا برای شش نفر از کشتی گیران و همراهان گفت: تصمیم فدراسیون برای لغو این سفر اقدام درست و منطقی بود.

احسان امینی که یکی از شش نفری است که آمریکایی ها برای او ویزا صادر نکردند، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اینکه چرا برای این شش نفر از جمله خود من ویزا صادر نشد، موضوعی است که فدراسیون کشتی آمریکا هم از آن اظهار بی اطلاعی کرده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه امریکا برای دو نفر از کشتی گیران هم ویزا صادر نکرده بود، بنابراین تصمیم فدراسیون مبنی بر لغو اعزام تیم کاملا منطقی بود.

مربی کرمانشاهی تیم ملی کشتی آزاد اضافه کرد: هرچند امکان اعزام تیم بدون حضور رئیس فدراسیون، مربی،  داور و سرپرست وجود داشت، اما نمی شد تیم را ناقص و تنها با هشت کشتی گیر به این مسابقات اعزام کنیم.

وی ادامه داد: با این وجود تصمیم فدراسیون برای لغو اعزام تیم ملی به آمریکا قطعی است و روز گذشته( 15 بهمن) پس از اعلام تصمیم فدراسیون، اردوی تیم ملی را تعطیل کردیم و ملی پوشان به شهرهایشان بازگشتند.

امینی در خصوص درخواست فدراسیون کشتی آمریکا از ایران برای تجدید نظر در خصوص لغو اعزام تیم ملی هم گفت: هرچند که فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرده که دخالتی در صدور ویزا نداشته، اما با  در نظر گرفتن جوانب مختلف تصمیم فدراسیون قطعی است و به نظرم تصمیم درستی هم گرفته شده است.

وی در ادامه به حواشی مختلفی که این روزها در خصوص اعزام تیم ملی ایران به آمریکا و اظهارات ضد آمریکایی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران مطرح شده نیز واکنش نشان داد و گفت: این حجم از انتقادات علیه رئیس فدراسیون منطقی و منصافه نیست.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تصریح کرد: علیرضا دبیر در مدتی که مسئولیت ریاست فدراسیون را برعهده گرفته به اندازه کل روسای قبلی فدراسیون کار کرده و بی انصافی است اگر این تلاش ها را نبینیم.

وی تاکید کرد: برگزاری چرخه انتخابی تیم ملی برای ضایع نشدن حق کشتی گیران، تلاش برای استخدام کشتی گیران قهرمان، توسعه زیرساخت‌های کشتی و ... از اقدامات شاخص علیرضا دبیر در این مدت بوده که نباید آنها را کوچک بشماریم.

امینی با بیان اینکه علیرضا دبیر همواره به دنبال گرفتن امتیاز برای ارتقاء کشتی است، عنوان کرد: هرچند که  ممکن است در فدراسیون کشتی همانند سایر فدراسیون های دیگر در کنار اقدامات بزرگی که می شود، ایرادات و نواقصی هم باشد، اما نباید با ندیدن دستاوردها فقط دست روی مشکلات و ایرادات بگذاریم.

دیدار دوستانه تیم های ملی کشتی ایران و آمریکا قرار بود 23 بهمن در تگزاس برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha