• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062113082
  • خبرنگار : 50184

ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه

ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه پس از گذشت حدود یکسال از برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات تنیس استان کرمانشاه، در پی شکایت یکی از کاندیداهای حاضر در این مجمع، وزارت ورزش این انتخابات را باطل اعلام کرد.

فریبرز ظریفی کارشناس مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با تایید خبر ارسال نامه‌ای از وزارت ورزش در خصوص انتخاب سرپرست هیات تنیس کرمانشاه، اظهار کرد: انتخابات هیات تنیس کرمانشاه مرداد سال گذشته - پس از یک بار لغو به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا- برای بار دوم با چهار کاندیدا برگزار شد که در نهایت محمدعلی زرندی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. 

وی افزود: پس از برگزاری این مجمع، یکی از کاندیداهای حاضر در مجمع شکایتی را در وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه رئیس هیات استان در کرمانشاه سکونت ندارد مطرح کرد که اخیرا این شکایت از سوی وزارت ورزش پذیرفته شده است. 

کارشناس مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق آیین‌نامه هیات‌های ورزشی، محل زندگی روسای هیات‌های ورزشی باید در محل خدمت آنها باشد، ادامه داد: براین اساس، طی روزهای گذشته نامه‌ای از دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان به استان رسید که در آن قید شده بود رئیس فدراسیون تنیس و مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع هیات تنیس استان باید نسبت به معرفی سرپرست جدید برای این هیات اقدام کنند. 

ظریفی یادآور شد: طبق اعلام وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان باید طی روزهای آتی نسبت به معرفی سرپرست برای این هیات به فدراسیون تنیس اقدام کند. 

وی در پایان اشاره‌ای هم به استعفاء رئیس هیات ناشنویان استان کرمانشاه داشت و گفت: با توجه به اینکه رئیس فدراسیون ناشنوایان استعفای آقای حامد دارابی را پذیرفته است، اداره کل ورزش و جوانان استان باید در روزهای آینده سرپرست جدید این هیات را به فدراسیون مربوطه معرفی کند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha