• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062012531
  • خبرنگار : 50181

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

برای محرومیت‌زدایی از روستاها، هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم

برای محرومیت‌زدایی از روستاها، هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: هر اقدامی که لازم باشد برای محرومیت زدایی از روستاهای کشور انجام خواهیم داد.

سردار غلامرضا سلیمانی، امروز (۲۰ شهریور) در آیین افتتاح آبرسانی به شهر سرمست و پنج روستای شهرستان گیلانغرب، با اشاره به مقاومت مردم گیلانغرب در زمان جنگ تحمیلی و در پیش بودن چهارم مهر روز مقاومت مردم گیلانغرب، گفت: مردم این منطقه نشان دادند که با دست خالی نیز می‌توان در برابر دشمن متجاوز ایستاد.

وی ادامه داد: اگر امروز مردم جهان در برابر استکبار ایستادگی می‌کنند و ملت ایران به ملتی پیش قراول و تمدن‌ساز در تمام دنیا تبدیل شده، متاثر از مقاومت مردم ایران و خصوصا مردم گیلانغرب است.

 سلیمانی با بیان اینکه مردم گیلانغرب شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند، اظهار کرد: باید از مقاومت مردم گیلانغرب فیلم‌ها ساخته و به مردم نشان داده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور نقطه مقابل مقاومت با دست خالی مردم گیلانغرب را تسلیم بدون قید و شرط کشور به اشغالگران در شهریور ۱۳۲۰ توسط رضا شاه دانست و گفت: رضا شاه بدون هیچ گونه مقاومتی کشور را تسلیم دشمن کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران در جریان هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادند یک سانتی‌متر از خاک کشور به دست دشمن متجاوزی بیفتد که ۳۷ کشور به صورت مستقیم و سایر کشورها نیز به صورت مستقیم از او حمایت می‌کردند، گفت: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس، مقاومت بود و اکنون نیز مشکلاتی که در کشور داریم با مقاومت مردم حل خواهد شد.

 سلیمانی در ادامه با بیان اینکه هر اقدامی که لازم باشد برای محرومیت زدایی از روستاها انجام خواهیم داد، گفت:  در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی هفت هزار روستای کشور آبرسانی خواهد شد که سهم استان کرمانشاه از این تعداد ۸۶۰ روستاست.

فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تخصیص آب از سد چناره به استان کرمانشاه شد و گفت: این سد ۸۰۰ هکتار از اراضی کرمانشاه را به خود اختصاص داده و در حوزه سرزمینی استان ماست، اما سهمی از تخصیص آب آن نداریم.

حسینی همچنین خواستار اختصاص سهمیه آب به اراضی گیلانغرب از محل پروژه بزرگ مهار آب‌های مرزی و سامانه گرمسیری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha