• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062113536
  • خبرنگار : 50184

بازگشت قهرمان رکوردشکن پارالمپیک پاریس به کرمانشاه

بازگشت قهرمان رکوردشکن پارالمپیک پاریس به کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه یاسین خسروی قهرمان پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در میان استقبال پرشور مردم و مسئولین به کرمانشاه بازگشت.

به گزارش ایسنا، مراسم استقبال از یاسین خسروی قهرمان رکوردشکن پارالمپیک پاریس و دیگر ملی پوشان کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها، امروز (۲۱ شهریور) با حضور پرشور مردم و مسئولین استان در محل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه برگزار شد. 

استاندار کرمانشاه، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس و جمعی از مسئولین ورزشی استان در این مراسم حضور داشتند.

در رقابت‌های پارالمپیک پاریس از استان کرمانشاه سه ورزشکار - یاسین خسروی، علی الفت نیا و شهلا بهروزی راد - به همراه یک مربی - عزت الله پرنیان - حضور داشتند که ماحصل تلاش آنها کسب عنوان قهرمانی توسط یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه بود. 

این ورزشکار کرمانشاهی توانست در این رقابت‌ها طی چهار مرحله رکورد بازی‌های پارالمپیک پاریس را در رشته پرتاب وزنه جابجا کند و در نهایت ضمن کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا، رکورد ۱۵.۹۶ متر را به نام خود در این رقابت‌ها ثبت کرد. دیگر ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نشدند. 

بازگشت قهرمان رکوردشکن پارالمپیک پاریس به کرمانشاه

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه بازگشت ملی پوشان کرمانشاهی حاضر در رقابت‌های پارالمپیک پاریس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای یاسین خسروی، اظهار کرد: پاداش قهرمان پارالمپیکی ما با قهرمان المپیکی هیچ تفاوتی نخواهد داشت و همان پاداش با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان که از طرف اداره کل ورزرش و جوانان استان به آرین سلیمی داده شد را به یاسین خسروی نیز اهداء خواهیم کرد. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین به عزت الله پرنیان مربی کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها که ریاست هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان را نیز برعهده دارد، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اهداء خواهد شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآورشد: پیش از اعزام ملی پوشان استان به رقابت‌های المپیک پاریس طی مراسمی به هرکدام از آنها حدود ۵۰ میلیون تومان از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اهداء شده بود. 

بازگشت قهرمان رکوردشکن پارالمپیک پاریس به کرمانشاه

بازگشت قهرمان رکوردشکن پارالمپیک پاریس به کرمانشاه

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha