• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062113242
  • خبرنگار : 50182

جلسه شورای شهر کرمانشاه بازهم تشکیل نشد

جلسه شورای شهر کرمانشاه بازهم تشکیل نشد

ایسنا/کرمانشاه عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به عدم تشکیل جلسات شورای شهر در یک ماه گذشته، خواستار ورود جدی‌تر فرمانداری کرمانشاه در این زمینه شد.

هاشم درویشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به عدم تشکیل جلسات شورای شهر کرمانشاه در یک ماه گذشته گفت: با توجه به فرارسیدن موعد برگزاری انتخابات هیات رییسه، متاسفانه جلسات شورا تشکیل نشده و این انتخابات هنوز برگزار نشده است.

وی افزود: هیات رییسه جدید شورای شهر باید در مرداد ماه تشکیل و فعالیت خود را آغاز می‌کرد، اما بیش از یک ماه از این موعد گذشته و انتخابات هیات رییسه به دلیل عدم تشکیل جلسات شورای شهر برگزار نشده است.

درویشی با اشاره به عدم حضور گروه موصوف به اقلیت شورا در این جلسات گفت: نمی‌توان در خصوص دلایل عدم حضور این اعضا قضاوت کرد، اما در مجموع این افراد یا به دلیل مرخصی یا غیبت در جلسات حاضر نشده و جلسات به رسمیت نرسیده است.

وی افزود: در جلسه امروز(۲۱ شهریور) شورا، من به همراه آقایان احسان حیدریان، علی فتاحی طهنه، پوریا فخری، سیدمیثم موسوی اجاق و سید پیمان موسوی حضور داشتیم، اما مابقی اعضا به هر دلیل از جمله غیبت یا مرخصی در جلسه حاضر نشدند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه تا زمان تشکیل هیات رییسه جدید امکان بررسی لوایح شهرداری وجود ندارد، گفت: برگزاری جلسات رسمی با هیات رییسه است و باید هرچه سریعتر هیات رییسه در اولین جلسه شورا انتخاب شود تا بتوانیم روند برگزاری جلسات و بررسی لوایح را انجام دهیم.

درویشی با اشاره به ورود فرمانداری به بحث عدم تشکیل جلسات شورا گفت: هیات رییسه قبلی می بایست این جلسات را تشکیل دهد که متاسفانه این جلسات به حد نصاب نرسید و در حال حاضر فرمانداری ورود کرده و امروز جلسه فوق العاده ای تشکیل داد که بازهم به دلیل عدم حضور برخی اعضای شورا به رسمیت نرسید.

وی افزود: انتظار این است که فرمانداری جلسات فوق العاده را پشت سرهم تشکیل دهد تا بتوان در صورت عدم حضور اعضا، کار را از طریق هیات حل اختلاف پیگیری کرد.

جلسات شورای شهر کرمانشاه از ۱۷ مرداد تاکنون برگزار نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha