• یکشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400101913508
  • خبرنگار : 50184

هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال

انتقاد شاهینی‌ها از بازی خشن بازیکنان ره‌سو تبریز

انتقاد شاهینی‌ها از بازی خشن بازیکنان ره‌سو تبریز

ایسنا/کرمانشاه سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر تیم ره سو تبریز در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال، از بازی خشن بازیکنان حریف و ناداوری های این دیدار انتقاد کرد.

سید احسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به عملکرد خوب بازیکنان تیمش برابر تیم ره سو تبریز، اظهارکرد: حریف تبریزی یکی از تیم های قدرتمند این لیگ است که از مهره های متعددی بهره می برد.

وی ادامه داد: در این دیدار علیرغم اینکه تیم حریف بسیار توانمند ظاهر شد، اما عملکرد خوب بازیکنان ما باعث شد تا شاهد یک بازی سنگین و سخت و همراه با برخوردهای زیاد فیزیکی باشیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه با انتقاد از بازی خشن بازیکنان ره سو تبریز، عنوان کرد: تیم حریف در این دیدار تیمی فیزیکی بود که در نتیجه بازی خشن آنها چند نفر از بازیکنان ما مصدوم شدند.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان این تیم اصول جوانمردی را رعایت نمی کردند و سه نفر از بازیکنان ما را مصدوم کردند که یکی از آنها به دلیل شدت مصدومیت راهی بیمارستان شد و احتمالا بازی بعدی نتواند تیم  را همراهی کند.

احسانی تصریح کرد: از طرفی، داور این دیدار هم با توجه به اینکه بازی در خانه حریف برگزار می شد، تا حدودی از خطا و برخوردهای خشن آنها چشم پوشی می کرد و این مسئله روحیه بازیکنان ما را تضعیف کرد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد، سازمان لیگ برای این دوره از بازی های لیگ از داورانی باتجربه استفاده کند که بتوانند عدالت را رعایت کنند.

تیم شاهین کرمانشاه در پایان هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال، با انجام دو بازی و کسب یک باخت و یک تساوی و تنها با یک امتیاز در رده هشتم جدول گروه خود قرار دارد.

رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با حضور ۲۶ تیم در قالب سه گروه - دو گروه ۹ تیمی و یک گروه ۸ تیمی - در حال برگزاری است که تیم شاهین کرمانشاه در گروه دوم با تیم های ره سو تبریز، شهرداری ساوه، پوشاک امیلی اردبیل، پاس تهران، نفت امیدیه، مس سرچشمه، اسپیناس زنجان و سبحان فلز گرمسار همگروه است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha