• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400101813102
  • خبرنگار : 50184

برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور

ترکیب تیم کشتی آزاد کرمانشاه مشخص شد

ترکیب تیم کشتی آزاد کرمانشاه مشخص شد

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم کشتی آزاد استان کرمانشاه از مشخص شدن ترکیب نهایی این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی استان گلستان خبر داد.  

جعفر دلیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به نهایی شدن ترکیب تیم کشتی آزاد کرمانشاه جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور، عنوان کرد: هیات کشتی استان امسال به منظور انتخاب تیم استان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در یک اقدام خوب رقابت های قهرمانی استان را به شکل مناسبی برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها که حدود دو هفته پیش برگزار شد، از تمام کسانی که مدعی پوشیدن دوبنده تیم استان برای حضور در رقابت های کشوری بودند دعوت به عمل  آمد تا در رقابت های انتخابی شرکت کنند که حدود ۲۵۰ نفر شرکت کردند.

سرمربی تیم کشتی استان اضافه کرد: پس از مشخص شدن نفرات برتر این رقابت ها، اردوهای استانی را به سرعت آغاز کردیم که به شکل منظم و خوبی برگزار شد و در نهایت طی روزهای اخیر ترکیب نهایی تیم اعزامی استان را مشخص کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که امسال علاوه بر تیم اعزامی، دو سهمیه دیگر هم به ما داده بودند، لذا این سهمیه به یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم تعلق گرفت که امسال در رقابت های نظامیان جهان مدال طلا گرفتند.

دلیری با اشاره به ترکیب تیم کشتی آزاد استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: در وزن ۵۷ کیلوگرم سید علی عظیمی، وزن ۶۱ کیلوگرم متین زارعی، وزن ۶۵ کیلوگرم علیرضا نمک شناس، وزن ۷۰ کیلوگرم خیرالله قهرمانی، وزن ۷۴ کیلوگرم حامد رشیدی، وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری و سبحان یاری، وزن ۸۶ کیلوگرم محمدرضا قیاسی، وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی،  وزن ۹۷ کیلوگرم جواد نظری و وزن ۱۲۵ کیلوگرم یدالله محبی و محمد مرادی ترکیب تیم کرمانشاه جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: تیم کشتی آزاد کرمانشاه با ترکیبی از باتجربه ها و جوان ها عصر روز دوشنبه(۲۰ دی) عازم استان گلستان میزبان رقابت های قهرمانی کشور می شود تا روز سه شنبه رقابت هایش را آغاز کند.

سرمربی تیم کرمانشاه اظهار امیدواری کرد تیم کرمانشاه باتوجه به  تمرینات مناسبی که پشت سرگذاشته و بهره گیری از کشتی گیران باتجربه و باانگیزه خود بتواند روی یکی از سکوهای قهرمانی کشور بایستد.

دلیری که علاوه بر سرمربیگری سرپرستی تیم اعزامی کرمانشاه را نیز برعهده دارد، از حمایت های هیات کشتی استان که تمام امکانات لازم را طی برگزاری اردوها در اختیار کشتی گیران استان قرار دادند و کامبیز مرادی مربی بدنساز تیم قدردانی کرد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha