• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400083023644
  • خبرنگار : 50184

سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه:

قدرتمندانه وارد لیگ دسته اول فوتسال می‌شویم

قدرتمندانه وارد لیگ دسته اول فوتسال می‌شویم

ایسنا/کرمانشاه تیم شاهین کرمانشاه که در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول فوتسال تنها یک قدم تا لیگ برتری شدن فاصله داشت، این روزها تمریناتش را برای فصل جدید مسابقات آغاز کرده است.

سیداحسان احسانی سرپرست این تیم در گفت و گو با ایسنا، از شروع تمرینات تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ خبر داد و اظهار کرد: چند روزی است تمرینات تیم را با همان کادر فنی و بازیکنان سال گذشته آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: سعید محمودی برای این فصل هم سرمربیگری تیم شاهین را برعهده دارد و امیدواریم با تجربه چندساله این کادر فنی در رقابت های لیگ امسال حضور قدرتمندانه ای داشته باشیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه با بیان اینکه رقابت های لیگ دسته اول فوتسال احتمالا از نیمه دوم آذر شروع می شود، ادامه داد: تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا در این لیگ از حق و حقوق فوتسال استان دفاع کنیم و نماینده ای شایسته برای فوتسال غرب کشور باشیم.

وی به جدایی یکی از بازیکنان فصل قبل شاهین از این تیم اشاره کرد و تصریح کرد: تمرینات تیم هر روز انجام می‌گیرد و در حال حاضر با نظر کادر فنی بازیکنان بیشتر روی بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و بدنسازی کار می کنند.

احسانی که تیمش حدود دو سال پیش از رقابت های لیگ برتر فوتسال سقوط کرد، ادامه داد: امسال تمرکز خود را روی صعود دوباره به لیگ برتر قرار داده ایم و در این راستا رفع نواقص فصل گذشته در دستورکار قرار گرفته است.

هرچند که تیم شاهین کرمانشاه در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول فوتسال تنها یک قدم تا صعود دوباره به لیگ فاصله داشت، اما شروعی ضعیف در این رقابت ها را رقم زد که احسانی در این رابطه هم گفت: مشکلاتی در شروع مسابقات فصل قبل داشتیم که امسال تلاش شده تا این مشکلات کنار زده شوند.

وی به مشکلات مالی این تیم که طی سالهای گذشته همواره با آن دست و پنجه نرم می کرد نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته مسئولین استانی حمایت هایی را داشتند، اما کافی نبود، با این وجود امیدواریم که امسال نیز در کنار تیم ما باشند تا بتوانیم به لیگ برتر که شایستگی آن را  داریم، صعود کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha