• شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060603657
  • خبرنگار : 50037

۸پروژه برق رسانی در اسدآباد به بهره‌برداری می‌رسد

۸پروژه برق رسانی در  اسدآباد به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/همدان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد از هشت پروژه برق رسانی قابل افتتاح و بهره برداری در این شهرستان خبر داد.

نورالدین مرادی عاشور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این تعداد پروژه برق رسانی با اعتباری افزون بر ۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی در هفته دولت در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی  افزود:برق‌دار کردن پروژه‌های صنعتی و کشاورزی با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تعویض کنتورهای معیوب با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال،توسعه شبکه فشار ضعیف شهری با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال، توسعه شبکه فشار ضعیف روستایی با اعتبار یک میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال،نصب کنتورهای عادی و دیماندی ،نصب چراغ‌های نقاط مختلف روستایی و احداث پست عمومی خیابان رفسنجانی هشت پروژه قابل افتتاح شهرستان در هفته دولت هستند.

مرادی عاشور در ادامه خاطر نشان کرد: اسدآباد دارای ۴۰هزار مشترک برق در سطح شهرستان بوده که از این تعداد مشترکان برق تعداد ۳۲هزار مشترک برق خانگی و مابقی به مشترکان عمومی، صنایع، کشاورزی و برق تجاری اختصاص دارند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد همچنین با اشاره به واگذاری ۷۰۰فقره اشتراک برق جدید سال گذشته در اسدآباد، اظهارکرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان بیش از ۱۰۰ کیلومتر اصلاحات و تعمیرات و نگهداری خطوط اصلی شبکه برق در شهرستان انجام گرفته است.

مرادی‌عاشور ادامه داد: اسدآباد دارای ۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف بوده که از این میزان شبکه تاکنون ۳۰۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده و برای تبدیل مابقی شبکه به کابل خودنگهدار بیش از  ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد بود.

وی افزود: سال گذشته تعهد شرکت توزیع نیروی برق شهرستان برای اجرای شبکه کابل خودنگهدار ۱۰ کیلومتر بوده که با اجرای ۲۵کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار با اعتباری افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان موفق به اجرای بیش از تعهد خود در این رابطه شد.

مرادی عاشور با بیان اینکه میزان تعهد امسال شهرستان نیز حدود ۱۰ تا ۱۵کیلومتر اجرای شبکه کابل خودنگهدار خواهد بود و سعی بر آن خواهیم داشت که بیش از این تعهد را عملی و محقق کنیم، گفت: کاهش سرقت، کاهش تلفات، بالا بردن ضریب و قابلیت اطمینان شبکه از نظر قطعی در شرایط بحرانی چون باد و طوفان، کاهش خطر برق گرفتگی و کاهش خاموشی‌های ناشی از اتصال سیم‌های مسی برق در زمان بارندگی و وزش باد از مزایای تبدیل سیم‌های مسی برق به کابل خودنگهدار به شمار می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha