• یکشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 99112619318
  • خبرنگار : 30165

مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید

مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید

هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید، ۱۲ تا ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید، توسط انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران (SMEIR) و با همکاری انجمن ساخت و تولید انگلستان (IManf) و همکاری و حمایت کانون دانش آموختگان و اساتید دانشکده مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران (کادمان)، ۱۲ تا ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. 

روش‌های شکل دهی، ماشین کاری سنتی و مدرن، ساخت و تولید مواد مرکب، پلاستیک ها و لاستیک ها، طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر، مکاترونیک، رباتیک و اتوماسیون در تولید، آزمون های غیر مخرب، روشهای اتصال دهی (جوشکاری، اتصالات چسبی و …)، روشهای ساخت افزودنی، طراحی قید و بند، رویکردهای نوین در ساخت و تولید (بیو، نانو و میکرو)، ریخته گری، عملیات حرارتی و متالورژی در تولید، سیستم های تولید صنعتی و رویکردهای صنعتی (ساخت یا طراحی یک قطعه یا تجهیز یا فرایند خاص)، محورهای این همایش هستند و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

این همایش شامل ارائه مقالات پژوهشی و صنعتی، میزگردهای تخصصی، سخنرانی کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی و کارگاه های آموزشی تخصصی خواهد بود.

دکتر بهنام داوودی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، دبیر هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید است.

بدینوسیله از کلیه اساتید، دانشجویان، صنعتگران و پژوهشگران دعوت می شود تا با ارائه مقالات علمی و دستاوردهای صنعتی و پژوهشی خود در زمینه‌های مختلف مهندسی ساخت و تولید با این همایش همکاری و در برگزاری هرچه بهتر آن سهیم باشند. همچنین از محققان و صنعتگران دعوت می‌شود تا با ارائه ایده‌ها، مشکلات و چالش‌های صنعت به صورت مقالات کوتاه در تحکیم ارتباط بین صنعت و دانشگاه تلاش کنند.

بنا بر اعلامروابط عمومی وزارت علوم، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشترمی‌توانند به آدرس وب سایت همایش به نشانی http://icme2021.iranjme.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha