• شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99071208581
  • خبرنگار : 50037

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خبر داد

اجرای ۵۰ درصد پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب اسدآباد

اجرای ۵۰ درصد پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد از اجرای ۵۰ درصد پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر خبر داد.

علی‌اکبر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای ۸۵ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اسدآباد اظهار کرد: در سال جاری اجرای هشت کیلومتر دیگر از طرح و ۱۵۰۰ فقره انشعاب در دستور کار قرار دارد که تاکنون از این میزان برنامه هدفگذاری شده پنج کیلومتر اجرایی شده و مابقی برنامه هدفگذاری شده نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی رفع ۴۰۰ حادثه شبکه توزیع بخش شهری و روستایی و ۷۰۰ حادثه انشعاب در بخش شــهری و روستایی را از جمله اقدامات امور آب و فاضلاب شهرستان در شش ماه نخست امسال عنوان کرد و گفت: در نیمه اول سال جاری پس از ۲۰ سال لایروبی قنات شهر اســدآباد با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال انجام گرفت.

رحمانی تعداد مشترکین آب شهرستان اسدآباد را در مجموع ۳۲ هزار و ۳۰۰  اشتراک برشمرد و افزود: از این تعداد، ۲۰ هزار ۳۰۰ مشترک در بخش شهری و ۱۲ هزار مشترک در بخش روستایی بوده که امور آب و فاضلاب شهرستان به آنها خدمات لازم را ارائه می کند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد از تعویض ۳۰۰ دستگاه کنتور خراب در شهرستان در شش ماه ابتدای سال جاری خبر داد و تصریح کرد: طی مدت فوق ۲۰۰ فقره انشعاب آب شهری، ۵۰ فقره انشعاب آب روستایی و ۴۰۰ فقره انشعاب فاضلاب توسط امور آب فاضلاب شهرستان واگذار شده است.

وی ارتقاء و بهبود وضعیت کنونی تصفیه خانه شهر اسدآباد را یکی از مهمترین موارد برنامه های در دستور کار قرار گرفته امسال عنوان کرد و گفت: در سال ۸۹ تصفیه خانه شهر به روش لاگون هوادهی به بهره برداری رسیده و مدول اول این طرح به ظرفیت ۱۲ هزار مترمکعب در روز به زودی در حال بهره برداری خواهد بود. 

رحمانی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ متر اصلاح شبکه آبرسانی در بخش شهری و یک کیلومتر اصلاح شبکه در بخش روستایی شهرستان انجام گرفته است، یادآور شد: در حال حاضر ۱۴۵ کیلومتر شبکه توزیع آب در بخش شهری و ۲۵۶ کیلومتر در بخش روستایی شهرستان در حال بهره برداری قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha