• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403040704308
  • خبرنگار : 50037

فرماندار شهرستان بهار:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام خواهد بود

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام خواهد بود

ایسنا/همدان فرماندار بهار گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا خواهد بود.

مجتبی فیض‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری که با اکثریت آرا مسئولیت اجرایی کشور را به دست می‌گیرد به یقین می‌تواند با قوت و اقتدار بالا وظایف خود را به انجام برساند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از نقش بسیار موثری در انتخاب رئیس‌جمهور توانمند و معتمد برخوردار بوده، ضمن اینکه در این مشارکت حداکثری توجه مردم به ویژگی‌های انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری کشور که امتداد بخش مسیر شهید رئیسی و شهدای خدمت باشد، در این رویداد سیاسی مهم بسیار ضروری است.

فیض‌الهی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان بهار برای اجرا و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: در شهرستان بهار از طریق فضای مجازی و نیز در اعیاد عید قربان و غدیر با حضور در جمع مردم با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و روشنگری و تبیین اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری اقدام شد.

وی در ادامه از پیش‌بینی ۱۱۷ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد شعبات پیش‌بینی شده تعداد ۵۳ شعبه به بخش مرکزی ، ۳۵ شعبه به بخش لالجین و ۲۹ شعبه به بخش صالح‌آباد اختصاص دارد.

 فیض‌الهی همچنین یادآور شد: علاوه بر آن از ۲۵ شعبه سیار پیش‌بینی شده برای شهرستان بهار در چهاردهمین دور انتخابات ریاست تعداد پنج شعبه سیار شهری و ۲۰ شعبه سیار روستایی بوده که برگزاری انتخابات را در دستور کار دارند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی دست اندرکار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه در شهرستان بهار هستند. 

فیض‌الهی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند، امن و سالم با مشارکت و حضور حداکثری مردم در شهرستان بهار اندیشیده شده است، بیان کرد: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار می‌رود حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان را با رعایت کامل قانون حفظ کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha