• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403040704291
  • خبرنگار : 50037

تجهیز ۱۰۴ شعبه اخذ رأی در تویسرکان

تجهیز ۱۰۴ شعبه اخذ رأی در تویسرکان

ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری تویسرکان از تجهیز ۱۰ شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبرداد و گفت: ۲۲۰۰ نفر شامل عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی دست اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تویسرکان هستند.

یحیی خورشیدخانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در شهرستان تویسرکان ۱۰۴ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که از این تعداد شعبات ۶۹ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه سیار هستند ضمن اینکه از ۱۰۴ شعبه پیش‌بینی شده تعداد ۴۵ شعبه روستایی و ۵۹ شعبه به شعبات شهری اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه رأی اولی‌های شهرستان تویسرکان از انتخابات اسفند ماه سال گذشته به بعد ۱۲۰۰ نفر شده است، یادآور شد:  هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تویسرکان در زمان مقرر تشکیل و اعضاء آنها تعیین شدند و همه بسترهای لازم در حال حاضر برای برگزاری انتخابات همراه با مشارکت حداکثری مردم در این شهرستان فراهم است.

خورشیدخانی  با بیان اینکه همانند ادوار قبل انتخابات را با چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حماسه هشتم تیر به تعبیر رهبر معظم انقلاب تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت خواهد بود، به‌طور قطع مردم شهرستان تویسرکان نیز به تبع سراسر مردم ایران اسلامی در رویداد بزرگ سیاسی هشتم تیرماه با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حماسه آفرینی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور آینده کشور ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند بهترین راهنما در انتخاب رئیس‌جمهور آینده توسط مشارکت حداکثری مردم خواهد بود.

خورشیدخانی خستگی‌ناپذیری، خدمتگزاری صادقانه به مردم، نگاه به نیروها و ظرفیت داخلی، عدالت خواهی، انقلابی و جهادی بودن، کارآمدی، ایمان، مدیریت در اجرا، توانمندی و ضد فساد بودن، پایبند به مبانی و اصول انقلاب را از جمله ویژگی‌های انتخاب اصلح دانست و اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در حالی‌که مدیری کارآمد و قوی بود توانست خستگی‌ناپذیر بودن و جهادی بودن را نیز به منصه ظهور بگذارد، امروز ثمرات این تلاش مبارک در جامعه مشهود است، بنابراین جهادی بودن و خستگی‌ناپذیر بودن  یکی از جمله انتظارتی است که مردم از رئیس جمهور آینده دارند و به‌طور قطع مردم با دقت در میان نامزدها می‌توانند به تشخیص درست با این ویژگی برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha