• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403040704415
  • خبرنگار : 50038

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

رئیس جمهور آینده از دوقطبی‌ شدن جامعه جلوگیری کند

رئیس جمهور آینده از دوقطبی‌ شدن جامعه جلوگیری کند

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با تاکید بر اهمیت شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، افزود: رئیس‌جمهور آینده باید در کشور ضمن ایجاد وحدت، جامعه را از دو قطبی‌گری نجات دهد.

حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح در این برهه حساس، اظهار کرد: قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر طی سال گذشته، قرارگاه عمار در این راستا شکل گرفت.

وی گفت: فعالیت قرارگاه عمار در حوزه تخصصی انتخابات با توجه به کشیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم و همچنین در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همچنان در ملایر پابرجاست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی اهداف این قرارگاه را به همت هیئات مذهبی و مبلغین، با برگزاری جلسات راهبردی با مرتبطین و اعضای کمیته‌ها دنبال کردیم.

رستمی بیان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در رابطه با امر مهم انتخابات در مساجد به همراه سخنرانی افراد برجسته و انجام جهاد تبیین در این راستا، از جمله مصوبات ما به شمار می‌رود که محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت اعیاد و مراسم گوناگون چون عید غدیر برای پرداختن به موضوع انتخابات و معرفی مؤلفه‌های انتخاب اصلح و تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی استفاده کردیم، افزود: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که پر از سلایق مختلف است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه جوامع بشری موفق هستند که بتوانند سلایق مختلف را مدیریت کرده و به یک اجماع و وحدت نظر دست یابند، تصریح کرد: در این راستا باید مدیران اجرایی کشور «مهارت حل مسئله» را بیاموزند.

رستمی با اشاره به اینکه دشمنان امروز به دنبال بزرگنمایی اختلاف سلیقه‌ها در سطح کشور هستند، افزود: نباید اجازه بدهیم وحدت جامعه و جایگاه انقلاب اسلامی خدشه‌دار شود؛ بنابراین حضور مقتدرانه در پای صندوق رأی و از سوی دیگر انتخاب فرد شایسته به عنوان رئیس جمهور آینده کشور بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha