• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403040704354
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان خبرداد

نصب ۲۱۸۵ کنتور برروی چاه‌های همدان در دولت سیزدهم

نصب ۲۱۸۵ کنتور برروی چاه‌های همدان در دولت سیزدهم

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه یک ، سوم مجموع کنتورهای نصب شده چاه‌های مجاز در استان همدان در دولت سیزدهم بوده است، گفت: ۲۱۸۵ دستگاه معادل ۳۳ درصد کنتورهای نصب شده بر روی چاه‌های مجاز استان همدان در دولت سیزدهم انجام شده است.

رضا اخلاص مند با بیان اینکه تا قبل از دولت سیزدهم ۳۲۶۳ حلقه چاه مجاز با حجم آب صرفه جویی شده ۱۴۵.۱ میلیون متر مکعب اصلاح و تعدیل شده است، اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۵۳۹ حلقه چاه با حجم آب صرفه جویی شده ۱۴۰.۳ معادل ۴۴ درصد از کل چاه های مجاز اصلاح و تعدیل شده در دولت سیزدهم رقم خورده است.

وی همچنین از نصب ۲۱۸۵ دستگاه انواع کنتور هوشمند بر روی چاه‌های مجاز در این دولت گفت و افزود: از مجموع ۶۶۶۷ دستگاه انواع کنتوری که از ابتدا بر روی چاه‌های مجاز نصب شده، ۲۱۸۵ دستگاه معادل یک، سوم (۳۳ درصد) در دولت سیزدهم انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، اخلاص مند افزود: بیشترین تعداد کنتور به تفکیک شهرستان در دولت سیزدهم به ترتیب در شهرستان های همدان ، بهار و رزن با تعداد ۴۳۲، ۲۹۱ و ۲۵۷ دستگاه است.

وی از پر و مسلوب المنفعه شدن حدود ۳۰۰۰ حلقه چاه غیر مجاز از سال ۱۴۰۰ تاکنون یاد کرد و تصریح کرد: با انسداد تعداد ۲۹۶۵ حلقه چاه غیر مجاز در دولت سیزدهم معادل ۶۹ میلیون متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی جلوگیری شده است.

اخلاص مند تعداد کل چاه های غیر مجاز مسدود شده از سال ۹۳ تاکنون را ۶۸۵۱ حلقه دانست و افزود: در خصوص عملکرد تعیین و تکلیف چاه‌های فاقد پروانه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۷۵۲ حلقه با حجم آب صرفه جویی شده ۸۳ میلیون متر مکعب بوده، که عملکرد شرکت تا قبل از دولت سیزدهم ۱۲۰۹ حلقه چاه با حجم آب صرفه جویی شده ۱۶۰ میلیون متر مکعب بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha