• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041812414
  • خبرنگار : 50295

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

زنجان پرچمدار هنر عاشورایی و روایتگری هنری و انقلابی است

زنجان پرچمدار هنر عاشورایی و روایتگری هنری و انقلابی است

ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: در این استان، نقشه تحول و زیست‌بوم تهیه شده و طبق آن، زنجان پرچمدار هنر عاشورایی و روایتگری هنری و انقلابی است.

صادق قهرمانی امروز (دوشنبه، ۱۸ تیر ماه) در آیین تودیع و معارفه مدیران حوزه هنری استان زنجان، اظهار کرد: حوزه هنری برای پرداختن به هنر انقلاب تشکیل شده است و کار در این حوزه قطعاً عامل موفقیت خواهد بود تا بتواننیم در برابر هجمه‌های فرهنگی ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: سند زیست‌بوم استان با توجه به مسئولیت هنر در مقابل بسیاری از آرمان‌ها، مطالبات و باورهای اعتقادی با شش راهبرد اصلی در عرصه‌های تربیت، تبلیغ، تولید و ... تدوین شده است که امیدوارم بتوانیم در راستای اجرای سند کمک حال باشیم.

در ادامه جلسه، مدیرکل صداوسیما استان زنجان گفت: یکی از بخش‌هایی که در فعالیت‌های حوزه هنری باید بر آن تمرکز لازم را داشت، هسته‌های هنری مردمی و توجه به تولیدات فرهنگی و هنری مردمی است که یک گروه تولیدات معمولی و یک گروه تولیدات حرفه‌ای دارند. بنابراین فرصت دادن به گروه‌های مردمی می‌تواند در رونق گرفتن فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان کمک کند.

محمدجلیل آل‌امین بیان کرد: باید در بعضی رویدادها و فعالیت‌ها ارگان‌های مرتبط در کنار هم قرار بگیریم و یک رویداد ضریب خورده و برجسته شده از نظر برد انتشار تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از نکاتی که باید به آن توجه لازم را داشت، هدایت افکار عمومی است که حوزه هنری نیز خود را باید در این راستا مسئول بداند، افزود: در مناسبت‌های بزرگ یک فراخوان، پوشش و قرائت بعد از رخداد داریم که قرائت تنها کار صداوسیما نیست و همه باید پای کار باشیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خدمات امیر نعمتی قدردانی و مهدی کریمی به‌عنوان رئیس حوزه هنری استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha