• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060100153
  • خبرنگار : 50163

شهردار هیدج:

اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هیدج وجود دارد

اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هیدج وجود دارد

ایسنا/زنجان شهردار هیدج گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر هیدج اهتمام جدی در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری دارند.

علیرضا کاظمی امروز (پنج‌شنبه یکم شهریور ماه) در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهری هیدج، با اشاره به اینکه هیدج از نظر سرانه فضای سبز وضعیت خوبی دارد، اظهار کرد: در همین راستا پروژه پارک پرستار در مساحت ۵۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال در سال‌جاری از محل اعتبارات داخلی شهرداری واقع در ضلع جنوبی حاشیه جاده ترانزیت زنجان به ابهر، حدفاصل میدان کارآفرین تا میدان شهید سلیمانی با هدف هرچه زیباتر شدن جلوه ورودی شهر کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه در سال عمرانی جاری فاز دوم پارک بزرگ حکیم هیدجی نیز کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: این پروژه در ادامه تکمیل پارک بزرگ حکیم هیدجی است که در مساحت ۷۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۴ میلیارد ریال در سال‌ جاری از محل اعتبارات داخلی شهرداری اجرا می‌شود.

شهردار هیدج در ادامه با تاکید بر ضرورت تکمیل کمربندی شرقی شهر که گامی مهم در راستای حل مشکلات شهری و تسهیل در عبور و مرور است، ادامه داد: در همین راستا با توجه به نیاز به احداث پلی برای عبور و مرور شورای اسلامی و شهرداری با پیگیری و همراهی مالکان اراضی موجود در طرح بازگشایی کمربندی شرقی، ضمن اقدام به تملک این اراضی، احداث پل بر روی رودخانه الوند را در دستور کار خود قرار داد که این پل به نام شهدای خدمت مزین شد.

وی در ادامه گریزی به اجرای پروژه بازگشایی کمربندی شرقی به طول ۳.۵ هکتار زد و تاکید کرد: با بازگشایی این کمربندی ضمن تکمیل رینگ نیمه شرقی شهر شاهد اتصال بخش جنوبی شهر به جاده ترانزیت خواهیم بود و این اقدام گامی در راستای اجرای مشکلات زیرساختی و ترافیک شهر هیدج است.

کاظمی با اشاره به توجه ویژه شورا و شهرداری به جنوب شهر هیدج و همچنین‌ بافت فرسوده این شهر، ادامه داد: تلاش‌های صورت گرفته در این مناطق سبب رشد و پویایی و توسعه شهر و به ویژه جنوب شهر هیدج است.

وی با اشاره به پروژه فرهنگ‌سرای هیدج و با بیان اینکه این پروژه سال‌ها است که کلنگ‌زنی شده اما کماکان نیمه‌تمام است، افزود: برای تکمیل این پروژه نیز مبلغ ۱۵ میلیارد تومان مورد نیاز است که از منابع داخلی شهردادی تأمین خواهد شد.

شهردار هیدج با اشاره به تکمیل پروژه غسالخانه شهر هیدج در آرامستان جدید، متذکر شد: در راستای رفاه حال شهروندان هیدجی مصلای نماز میت در آرامستان این شهر در حال اجرا بوده که اعتبار آن ۳ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۴ ۰۰:۵۰

کاش یه زمینی هم در اختیار بنیاد مسکن قرار میدادین بابت مسکن نهضت ملی تا مردم از بلاتکلیفی درمیومدن الان 3سال هست منتظر هستیم تا تکلیف زمین مشخص بشه