• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060100384
  • خبرنگار : 50163

همزمان با هفته دولت؛

بیش از پنج هزار زنجانی صاحب شغل می‌شوند

بیش از پنج هزار زنجانی صاحب شغل می‌شوند

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: ثمره افتتاح طرح‌های هفته دولت برای زنجانی‌ها، ایجاد اشتغال پنج هزار و ۵۷ نفر در استان است.

محسن افشارچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه‌های متعددی در استان زنجان به بهره‌برداری خواهددرسید.

وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت هفته دولت ۶۰۹ طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و گردشگری در این استان و با ۱۴۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ثمره افتتاح این تعداد طرح برای زنجانی‌ها ایجاد اشتغال برای ۵ هزار و ۵۷ نفر در استان است.

افشارچی با اشاره به اینکه همزمان با این هفته در بخش‌های آب،‌ برق و گاز ۱۵۰ پروژه با ۳ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۳ طرح با ۶ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: سهم حوزه‌های فرهنگی، گردشگری و آموزشی، ۱۵ طرح با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین سهم حوزه کشاورزی ۱۳۲ طرح با ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بوده که از جنله طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با یادآوری اینکه در این هفته، ۵۵ طرح با ۱۰۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه صنعت و در حوزه اشتغال حمایتی ۱۱ طرح با ۳۹۰ میلیارد ریال به بهره‌بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: در حوزه راه و مسکن نیز، ۲۱ طرح با ۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران شهری ۵۴ طرح با ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال و در حوزه عمران روستایی نیز ۱۵۱ طرح با ۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال در این هفته افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت نیز ۷ طرح با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۲۲:۵۳

بهتره این وام خود اشتغالی که قراره بدن رو پیگیری کنند تا یه عده از همین کاری که دارند بیکار نشند و کارشون رو از دست ندن الان چند ماه که ما واسه وام ثبت نام کردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۳ ۱۶:۳۰

خدابهت سلامتی بده مردبزرگ بخدا گناه ماخوانوادمون زنجان زنجان ودوس داریم بخاطر کار اسیرشدیم‌باید بیایم تهران ‌کار ‌کنیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۳ ۱۷:۱۵

زنجانیهاصاحب نمی‌شوند بلکه غیربومیهامخصوصاتمام شغلهاروتصاحب کردند