• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403053121593
  • خبرنگار : 50163

وجود حفاری‌های متعدد از چالش‌های مدیریت شهری در ابهر

وجود حفاری‌های متعدد از چالش‌های مدیریت شهری در ابهر

ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: وجود حفاری‌های مختلف در سطح شهر ابهر زحمات شهردار را زیر سوال می‌برد لذا ترمیم حفاری‌ها باید مورد توجه دستگاه‌هایی که حفاری را انجام داده‌اند قرار گیرد.

عباس‌رضا حیدری امروز (چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه) در جلسه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسأله تعلیم و تربیت و ایجاد محیطی مناسب جهت فراگیری علم و دانش برای دانش‌آموزان شهرداری ابهر هر ساله همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، در شهریور ماه اقدامات متعددی را در راستای طرح استقبال از مهر به ‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان اجرایی می‌کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا اقدامات متعددی از قبیل رنگ آمیزی دیوار مدارس مشرف به معابر اصلی، ایمن سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش آموزان با خط کشی معابر و نصب علائم هشدار دهنده، لکه گیری و بهسازی آسفالت معابر، پاکسازی و رفت وروب معابر منتهی به مدارس، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و … را در دستور کار دارد.

حیدری با تاکید بر ضرورت هماهنگی تمام واحدهای شهرداری در راستای پروژه مهر، اظهار کرد: باید تلاش شود از عملکرد جزیره‌ای و پراکنده در این زمینه پرهیز شود زیرا سبب نارضایتی مردم و اتلاف زمان می‌شود.

شهردار ابهر با یادآوری اینکه باید با جدیت وارد مقوله زیباسازی شهری شد، ادامه داد: ابهر دومین شهر بزرگ استان و دروازه فرهنگ و تمدن شمال غرب کشور است لذا باید زیباسازی آن به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

او با انتقاد از وجود حفاری‌های متعدد در سطح شهر که توسط سایر دستگاه‌ها انجام شده است، متذکر شد: گاهی وجود این حفاری‌ها زحمات شهردار را زیر سوال می‌برد لذا ترمیم حفاری‌ها باید مورد توجه دستگاه‌هایی که حفاری را انجام داده‌اند قرار گیرد.

شهردار ابهر با تاکید بر اینکه مدیران نواحی باید مدام نسبت به رصد و پایش ناحیه خود اقدام کنند، ادامه داد: در همین راستا پایش ساخت و ساز غیر مجاز و سد معبر باید با دقت مورد رصد قرار گیرد و موارد تخلف به اجراییات گزارش داده شود.

حیدری با تاکید بر این مطلب که در مراقبت از اموال شهرداری نیز باید جدی بود، خاطرنشان کرد: در کنار مسئولان نیازمند اهتمام جدی مردم در این زمینه هستیم باید از بیت‌المال مانند مال خود نگهداری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۰۰:۱۷

بله واقعا این حفاری های مورد اذیت قرار میگیره مخصوصا در فصول بارشی واقعا اذیت میشیم از مسولان خواهشمندم حداقل بعد از اتمام کار به آن مناطق رسیدگی کنند و آسفالت ریزی کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۰۸:۴۲

ضمن تشکر از شهردار و عوامل مربوطه از اجرای سیستم لوله فاضلاب ، متاسفانه به علت کنده کاریها گرد و خاک به شدت باعث آزار و اذیت می‌شود که تقاضا داریم شهردار محترم کوچه ها و خیابان‌ها را آسفالت نمایند تشکر فراوان