• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402121108010
  • خبرنگار : 50182

/برای وطن/

استاندار کرمانشاه: نتایج منتشر شده از انتخابات در فضای مجازی شایعه و گمانه‌زنی است

استاندار کرمانشاه: نتایج منتشر شده از انتخابات در فضای مجازی شایعه و گمانه‌زنی است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب، گفت: تا پایان انتخابات و شمارش آرا، هیچ نتیجه‌ای مشخص نیست و تمام نتایج در فضای مجازی گمانه زنی و شایعه است.

محمدطیب صحرایی در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به استقبال قابل قبول مردم در این دوره انتخابات گفت:  تاکنون روند انتخابات در تمام شعب بصورت پیوسته و آرام پیش رفته و مشکلی که مخل روند برگزاری انتخابات باشد، نداشته ایم.

صحرایی گفت: به یاری خداوند چهار رکن مد نظر رهبری در این دوره بصورت ویژه پیگیری شده و انتخابات در کمال امنیت و سلامت پیش رفته است.

استاندار کرمانشاه گفت: در برخی شهرستان‌ها انتخابات پرشورتر و در برخی شهرستانها بصورت طبیعی و عادی پیش رفته و طبیعی است در پهنه گسترده استان شکایات و گزارشاتی داشته باشیم که به همگی رسیدگی شده است.

وی افزود: تقریبا ۴۸۰ شکایت دریافت کردیم که بیش از ۴۰۰ مورد آن مستند نبوده و رفع شده است و مابقی در دست بررسی است.

صحرایی با اشاره به تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب، از تعطیلی مدارس در روز ۱۲ اسفند خبر داد و افزود: چون بسیاری مدارس حوزه انتخابیه بوده و انتخابات تا دیروقت ادامه دارد، بنابر تصمیم گرفته شده تمام مدارس در تمام مقاطع فردا(شنبه) تعطیل هستند.

وی در خصوص برخی اعلام نتایج در فضای مجازی گفت: این نتایج به هیچ عنوان صحت ندارد و همه گمانه زنی و شایعه است. نتایج پس از اتمام زمان قانونی انتخابات و شمارش آرا از رسانه های رسمی اعلام می شود.

صحرایی در خصوص میزان مشارکت هم گفت: در برخی شعب همچنان رای گیری ادامه دارد و جمع بندی نهایی که صورت گیرد، میزان مشارکت هم اعلام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تامین مناسب تعرفه گفت: هر شعبه که نیاز داشته، سریعا تعرفه تامین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha