• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402092216588
  • خبرنگار : 50444

به عنوان هشتمین استان کشور محقق شد؛

اتصال دانشگاه بجنورد به سازمان ملی بهره‌وری برای اجرای پژوهش‌های هدفمند

اتصال دانشگاه بجنورد به سازمان ملی بهره‌وری برای اجرای پژوهش‌های هدفمند

ایسنا/خراسان شمالی دانشگاه دولتی بجنورد در مرکز خراسان شمالی برای اجرای پژوهش‌های هدفمند به سازمان ملی بهره‌وری و کمیته بهره‌وری استان متصل شد.

طی تفاهم‌نامه‌ای چهار جانبه که امروز ۲۲ آذر ماه بین سازمان ملی بهره‌وری، استانداری خراسان شمالی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دانشگاه بجنورد منعقد شد، از ظرفیت اساتید دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه بجنورد برای اجرای پروژه‌های شاخص کشور و استان برای ارتقای بهره‌وری استفاده می‌شود.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در آیین امضای تفاهم نامه اتصال دانشگاه بجنورد به سازمان ملی بهره‌وری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در دانشگاه‌های کشور ما ۱۰۱ هزار عضو هیأت علمی وجود دارد که در کنار ظرفیت‌هایی که دانشجویان دارند، می‌توانند کمک بسیاری به افزایش بهره‌وری کنند.

میرسامان پیشوایی تاکید کرد: ماموریت محور نبودن دانشگاه‌ها از مشکلات کشور است. آن‌ها کارهای همانند پروژه‌های تحقیقاتی، پایان‌نامه و... انجام می‌دهند اما این اقدامات به نیازهای کشور متصل نیست.

وی ادامه داد: طرح دانشگاهِ معینِ کمیته بهره‌وری را اجرا می‌کنیم که در هر استان، یک دانشگاه، معینِ کمیته بهره‌وری شود و اقداماتی نظیر پروژه‌ها و طرح‌های علمی پژوهشی مرتبط با بهره‌وری را با استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتیدشان انجام دهند و این فعالیت‌ها به سمت رفع نیازهای بهره‌وری استان و کشور سوق پیدا کند.

به گفته وی، خراسان شمالی هشتمین استان کشور است که این طرح در آن به مرحله اجرایی شدن رسیده است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این خصوص ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح، موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی استان که در بهره‌وری تاثیر گذار است، مورد توجه بیشتر قرار گرفته و با هدفمند شدن فعالیت‌های پژوهشی تحقیقاتی دانشگاهی، توسعه بیش از پیش استان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha