• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403040603623
  • خبرنگار : 50444

افتتاح ۳۸۳۰ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی

افتتاح ۳۸۳۰ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی ۳۸۳۰ واحد نهضت ملی مسکن شهری و روستایی در خراسان شمالی افتتاح شد.

آیین کشوری افتتاح بیش از ۶۶ هزار واحد مسکونی در کشور برگزار و ۳۸۳۰ واحد مسکونی در خراسان شمالی به‌صورت ویدیوکنفرانسی افتتاح شد.

استاندار خراسان شمالی در این جلسه اظهار کرد: در تلاشیم تا ۴۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز در هفته دولت افتتاح شود. 

محمدرضا حسین‌نژاد با بیان اینکه بیش از ۲۲۰۰ واحد مسکن محرومان تحویل داده شده است، ادامه داد: در خراسان شمالی که جمعیتی حدود یک میلیون نفر دارد، این میزان از تحویل واحدها و واحدهای در حال ساخت بسیار قابل تقدیر است. این حجم از کار در استان و کشور نشان می‌دهد دستورات رئیس جمهور شهید به‌درستی در حال انجام است.

استاندار خراسان شمالی در پاسخ به این پرسش که ممکن است نواقصی در این پروژه‌ها وجود داشته باشد، اظهار کرد: ۵ تا ۱۰ درصد حسن انجام کار وجود دارد که در صورت وجود مشکلات باید توسط پیمانکار برطرف شود و مردم دغدغه‌ای برای ریزه‌کاری‌ها نداشته باشند. 

وی به تلاش برای افزوده شدن ۱۰۰۰ هکتار به محدوده شهری بجنورد در شهرک فرهنگیان اشاره کرد و گفت: الحاق این محدوده به‌دلیل مسائل مرتبط با ریل و ایستگاه راه آهن دچار چالش‌هایی شده است که پیگیر رفع آن هستیم تا دستورات لازم برای الحاق آن ابلاغ شود. 

وی به برطرف شدن نواقص پروژه‌های مسکن مهر در استان اشاره کرد و افزود: ۱۳۴ واحد آسانسور برای حل نواقص آن‌ها تهیه شده است و نصب می‌شود. محوطه‌سازی‌های باقی‌مانده باید توسط پیمانکار به پایان برسد. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این‌باره اظهار کرد: ۲۸ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت در استان وجود دارد که امروز بیش از ۳۸۰۰ نفر از مردم به‌صورت رسمی صاحب خانه می‌شوند.

سید علی میرکریمی بیان کرد: افتتاح‌های امروز شامل ۳۰۰۰ مسکن روستایی و ۸۳۰ واحد مسکن شهری است که در بخش روستایی حدود ۳.۳ همت تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گفته وی، پروژه‌هایی از نهضت ملی در استان وجود دارد که در کمتر از شش ماه به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده است و این نشان از سرعت انجام پروژه‌ها در استان دارد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha