• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403040704358
  • خبرنگار : 50444

استاندار خراسان شمالی:

ولایتمداری، مردمی و جهادی بودن ویژگی بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود

ولایتمداری، مردمی و جهادی بودن ویژگی بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: ولایتمداری، مردمی بودن و عملکرد جهادی، ویژگی بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود که باید آن را ادامه دهیم.

محمدرضا حسین نژاد۷ تیر در آیین اربعین شهدای خدمت اظهار کرد: سخنان امام راحل بعد از حادثه هفتم تیر بسیار آینده‌نگرانه بود و همچنان می‌توان از آن استفاده کرد و بهره برد.

وی بیان کرد: به فرموده امام راحل، تفکری‌ که نمی‌خواهد انقلاب رشد کند، بیکار نخواهد بود و فعالیت می‌کند که شامل ترور مقام معظم رهبری، شهیدان مفتح، رجایی و... می‌شود.

وی تأکید کرد: به فرموده امام، این دشمنان همزاد انقلاب هستند و دست بر ترور افرادی می‌گذارند که سرعت‌بخش نظام هستند. به همین دلیل پس از انقلاب شخصیت‌های بزرگی را از دست دادیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اکنون سایه مقام معظم رهبری بر سر ملت وجود دارد و با تدابیر داهیانه ایشان پیش می‌رویم، افزود: شهید رئیسی همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود و در دل مردم جا داشت، بنابرایبن غم از دست دادن ایشان هنوز از دل‌ها نرفته و بر دل‌ها سنگینی می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه انتخابات، نشان‌دهنده قدرت مردم در انقلاب است و فردا باید حضوری پر شور داشته باشیم، تصریح کرد: همه شهدای خدمت در پرواز اردیبهشت، خدمات والایی در ابعاد مختلف برای ملت انجام دادند و همه آن‌ها ولایتمدار بودند، دچار منیت ها نبودند و برای رضای خدا کار می‌کردند.

استاندار خراسان شمالی گفت: شهید رئیسی از آبروی خودش گذشت و در عادلانه سازی یارانه‌ها و ارز ترجیحی تصمیم گرفت و به خاطر پیشبرد کشور، چالش ها را تحمل کرد و اکنون شاهد هستیم که پروژه‌های کلانی که سال‌ها باقی مانده بود به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: با حضور قوی پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را رقم می‌زنیم و مانور بزرگ سیاسی را در مقابل دنیا برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha