• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403040704347
  • خبرنگار : 50444

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم مطرح کرد

تشریح ۷ سیاست خبیثانه آمریکای جنایتکار در قبال ایران از ابتدای انقلاب

تشریح ۷ سیاست خبیثانه آمریکای جنایتکار در قبال ایران از ابتدای انقلاب

ایسنا/خراسان شمالی استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، هفت راهبرد و سیاست آمریکا طی ۴۶ سال گذشته در قبال ایران اسلامی را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی هفتم تیرماه در آیین هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: ۴۶ سال از انقلاب اسلامی گذشته و متوجه شدیم هرگاه موفقیت و پیروزی داشتیم دشمنان به خشم‌آمده‌اند و هرجا کمبود داشتیم و به اهداف نرسیدیم، دشمنان خوشحال شدند.

وی ادامه داد: در این ۴۶ سال، سیاست آمریکا در قبال ایران، نقض حقوق بشر و جنایت بوده که سبب تقویت دشمن شناسی ما شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی به هفت سیاست آمریکای جنایتکار در قبال ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا همیشه با زبان «تهدید» با ما سخن می‌گوید و از حمله می‌گوید که البته ثابت شده است که این سیاستش، بی‌ارزش‌ترین سیاست است. چون سیاست ما در مقابل این تهدید، افتخار کردن ما به شهادت است.

وی گفت: آمریکا هیچ کشوری را در دنیا باقی نگذاشته که «تطمیع» نکرده باشد برای مقابله با ایران. این سیاست هم با حضور مقامات کشورهای مختلف و پیام‌هایشان در مراسم شهادت آیت الله رییسی به شکست منجر شد.

به گفته وی، «تحریم» دیگر ابزار امریکا است که از اول انقلاب آن را اعمال کردند از جمله تحریم اقتصادی، بین‌المللی، شخصیتی، اجتماعی، دارویی و... .

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: هر کشوری جز ایران بود تا الان در مقابل این تحریم‌ها نابود شده بود اما ما همچنان پرقدرت پیش می‌رویم و نتوانسته‌اند انقلاب را از پای در بیاورند. آن‌ها دنبال این هستند که نظام ما محور شود که نتوانسته‌اند.

وی اظهار کرد: آمریکا به دنبال «تجزیه» کشور ایران است و این مسیر را در کردستان، شرق و جنوب ایران دنبال می کند. برای این کار قومیت‌ها را تحریک می‌کند که به هدفش برسد.

وی افزود: «تفرقه» از جمله سیاست‌های آمریکا و انگلیس است. هر اتفاقی که در کشور افتاد تلاش کردند از آن سوءاستفاده کنند. برای شنبه نیز پیش‌بینی می‌شود فارغ از هر نتیجه‌ای، دنبال تفرقه در کشور باشند.

حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: «تجاوز»، سیاست غرب است که مصداق آن‌ها را در افغانستان و عراق دیدیم. آمریکا اگر یک دقیقه بداند که در تجاوز به ایران موفق می‌شود، هیچوقت معطل نمی‌کند.

وی بیان کرد: «ترور» نیز دیگر سیاست و ابزار آمریکا برای دشمنی با ایران است. ذات آمریکا ترور افراد عادی و شخصیت‌های علمی بوده و اوایل انقلاب حتی کاسب محلات را ترور می‌کردند و اکنون بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داریم.

وی اظهار کرد: آمریکا از تروریست‌ها حمایت می‌کند که در رأس آن‌ها رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شهید بهشتی، رجایی و سردار سلیمانی از جمله ترورهایی است که آمریکای جنایتکار آن‌ها را انجام داد تا به کشور ما آسیب بزند اما مسیر شهدای ما همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha