• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403040603642
  • خبرنگار : 50046

/گزارش/

همه با افتخار می‌آییم

همه با افتخار می‌آییم

ایسنا/خراسان شمالی شور و هیجان برای حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه میان اقشار مختلف جامعه از جمله اساتید، دانشجویان و پزشکان بالا رفته و همه با تاکید بر اینکه «همه می‌آییم» آماده‌اند با حضور حداکثری در این انتخابات، فرد اصلح را برگزینند.

مشارکت در انتخابات و رأی دادن از مؤلفه‌های اساسی رفتار سیاسی افراد محسوب می‌شود. بنابراین باید همه جامعه از تعیین سرنوشت خود غافل نشوند و در انتخابات، مسیر توسعه منطقه و دیار خود را با انتخاب یک فرد کارآمد و اصلح تعیین کنند.

راه حل عبور از مشکلات و داشتن یک کشور قوی، حضور پرشور در انتخابات است. بنابراین مردم خراسان شمالی در انتخابات مانند دوره‌های گذشته پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

ج

رئیس جمهور باید ایمان به خدمت داشته باشد

سید یحیی سیدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه انتخابات یکی از بهترین اتفاقات در هر کشوری است، اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات در رقم خوردن سرنوشت خود سهیم می‌شوند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و بیان کرد: در این بیانیه به وظایف مهم رئیس جمهور اشاره شده که مردم با توجه به این بیانیه می‌توانند کاندیدای اصلح خود را انتخاب کنند که یکی از آن‌ها حفظ ثبات و امنیت کشور است.

سیدی افزود: امنیت اولین و یکی از مهمترین فاکتور و شاخص‌ها در هر کشوری است و باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که به امنیت کشور توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: موتور پیشران کشور، عرصه‌های علم و فناوری است و اصلاح ساختارهای سیاسی، اقتصادی و عمرانی در این زمینه است. بنابراین باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که در این زمینه‌ها برنامه داشته باشد.

سیدی بیان کرد: رئیس جمهور باید مشارکت حداکثری در خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد. رئیس جمهور باید خود را خادم مردم بداند و ایمان به خدمات‌رسانی به مردم داشته باشد.

به گفته وی، ارتقای بینش سیاسی مردم از دیگر مواردی است که رئیس جمهور باید به آن توجه ویژه داشته باشد. رئیس جمهور باید تلاش کند بینش اعتقادی و سیاسی مردم را افزایش دهد و برای این امر برنامه داشته باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: سنگین کردن کفه خدمات رفاهی در کشور از دیگر ویژگی‌هایی است که باید یک رئیس جمهور داشته باشد، رئیس جمهوری را باید انتخاب کنیم که به همه مردم کشور بویژه مناطق محروم برای خارج کردن از محرومیت نگاه ویژه داشته باشد.

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای مقبولیت نظام را به منصه ظهور می‌گذارند

آتنا پاسبان، عضو هیئت علمی گروه علوم و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، بیان کرد: انتخابات روز تجلی همدلی و همزبانی مردم و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی گفت: روز جمعه فرصتی است که مردم با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات، نماد مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور بگذارند و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، حمایت خود را از ایران به دنیا نشان دهند.

ج

سیده نسترن اسدزاده، عضو هیئت علمی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار  کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مصداق دو کلیدواژه جمهوریت و اسلامیت است که به اراده و مشارکت مردم به شکوفایی رسیده است و از آنجا که ایران مردمی‌ترین انقلاب را در تمام اعصار داشته است، از تمام دانشجویان دعوت می‌کنیم برای پیشرفت، آبادانی و تحقق اهداف امام راحل و نظام در انتخابات شرکت کنند.

انتخابات صحنه حماسی‌سازی ملت است

محمد حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: انتخابات صحنه حماسه‌سازی یک ملت است، عیار یک ملت، جوهره و شاکله یک نظام در انتخابات مشخص می‌شود و از پایه‌ها و ارکان اساسی دولت‌هاست.

وی افزود: همان‌طور که برای طلا، عیار مشخص می‌کنند، عیار دولت‌ها میزان مشارکت مردم در انتخابات است. بنابراین همه ما وظیفه داریم تا در انتخابات شرکت کنیم و کاندیدایی را انتخاب کنیم که آشنایی کامل با شرایط درون و بیرون کشور داشته باشد تا بتواند کشور را در مسیر توسعه قرار دهد و راندمان عملکرد بهتری داشته باشد.

انتخابات تعیین مسیر پیشرفت کشور است

رسول نیکدل، متخصص جراحی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز بیان کرد: انتخابات تعیین مسیر پیشرفت کشور است و نشان‌دهنده امید و رغبت تمام اقشار جامعه به این مولفه مهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha