• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102013718
  • خبرنگار : 30147

تردد در محورهای ارتباطی کدکن بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست/مصرف ۴۰۰ تن شن و نمک در تربت حیدریه

تردد در محورهای ارتباطی کدکن بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست/مصرف ۴۰۰ تن شن و نمک در تربت حیدریه
عکس اینترنتی است

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار کدکن گفت: با توجه به بارش برف و کاهش شدید دما و به دنبال آن لغزندگی جاده‌های شهری و روستایی سطح منطقه، تردد در محورهای ارتباطی بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

سعید عرب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه هم‌اکنون دهیاران با امکانات موجود مشغول برف‌روبی در محور روستایی عبدآباد به حاجی‌بیگی هستند، اظهار کرد: عصر امروز، ۲۰ دی، به همت دهیاری روستای بُرس نسبت به شن‌پاشی محور رباط‌سنگ به کدکن اقدام و با توجه به تداوم بارش‌ها، هماهنگی لازم برای برف‌روبی محورهای روستایی دافی و بُرس توسط دهیاری‌ها در صبح فردا نیز صورت گرفته است.

وی از شهروندان خواست طی امشب از تردد غیرضروری در مسیرهای ارتباطی به ویژه محورهای روستایی دافی و حاجی‌بیگی جدا خودداری نمایند.

آماده‌باش در تربت‌ حیدریه

در همین خصوص رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌ حیدریه در گفت و گویی از مصرف بیش از ۴۰۰ تن شن و نمک در راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

علی اصغر کرباسی همچنین از آماده‌باش نیروها، ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و تجهیز راهدارخانه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر ورود توده هوای سرد و پیش‌بینی برودت بیش از ۱۵ درجه‌ای دمای هوا و بارش برف، راهداران در محورهای شهرستان به خصوص محور تربت‌ حیدریه به مشهد در حال آماده‌باش هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌ حیدریه افزود: در حال حاضر ۴۰ نفر از نیروهای راهداری با به کارگیری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با استقرار در گردنه‌های برف‌گیر و سه راهدارخانه در محور گردنه سبز، رباط‌سنگ و گرماب، آمادگی لازم را برای برقراری ایمنی تردد مردم را خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha