• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400112519475
  • خبرنگار : 50037

شهروندان اسدآبادی قبل از صدور پروانه شروع به احداث بنا نکنند

شهروندان اسدآبادی قبل از صدور پروانه شروع به احداث بنا نکنند

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد گفت: از شهروندان اسدآبادی درخواست داریم که قبل از صدور پروانه شروع به احداث بنا و ساختمان نکنند.

شاهین کلانتری بنگر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی شهروندان بدون توجه به قوانین و مقررات قبل از صدور پروانه ساختمانی اقدام به احداث بنا و حتی اجرای سقف‌ها می‌کنند که این امر موجب آن خواهد شد ساخت و ساز فوق بدون پروانه بوده و تخلف محسوب شود.

وی با بیان اینکه این موارد از تخلفات  به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال و منجر به صدور رای شده و دیگر صدور پروانه تخریب و نوسازی برای آن بنا مقدور نبوده و تا تصمیم کمیسیون عملیات ساخت بنا متوقف خواهد بود تصریح کرد: در صورت تایید مهندسان صاحب صلاحیت و نیز رای جریمه و پرداخت آن توسط ذینفع امکان ادامه فعالیت به شرط امکان صدور پروانه توسعه‌ میسر می‌شود.

کلانتری بنگر گفت: در مدت تصدی بنده طی کمتر از چهار ماه، چهار پرونده در این رابطه به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شده است.

شهردار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه درآمد بالای شهرداری موجب ارائه خدمات بیشتر توسط این سازمان در سطح شهر برای رفاه و آسایش شهروندان خواهد بود، اظهار کرد: پرداخت عوارض و مطالبات شهرداری توسط شهروندان در این رابطه از نقش موثری برخوردار بوده و این امر منوط به فرهنگ سازی صحیح در برای ارتقاء و تقویت مشارکت مردم با شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه در امر فرهنگ سازی شهرداری به تنهایی موفق نخواهد بود، گفت: باید همه دستگاه‌های اداری و نهادها برای فرهنگ سازی به کمک شهرداری بیایند.

کلانتری بنگر همچنین از پیشرفت ۴۰درصدی مجموعه بام گردشگری، تفریحی این شهر خبر داد و یادآور شد: پروژه بام اسدآباد در قالب طرح جاده سلامت و پروژه تفریحی و گردشگری بوده که  توسعه صنعت گردشگری، افزایش مدت اقامت گردشگران، افزایش اشتغال و درآمد سرانه شهروندان، ایجاد فضاهای مناسب برای پرکردن اوقات فراغت و رفاه شهروندان و بهبود عبور و مرور شهری و راه‌های دسترسی به معابر اصلی شهر و کاهش ترافیک از مهمترین اهداف اجرای این مجموعه چند منظوره است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha