• شنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400102518374
  • خبرنگار : 50184

سرمربی تیم کشتی کرمانشاه:  

توان کشتی کرمانشاه بیشتر از کسب عنوان سومی کشور است

توان کشتی کرمانشاه بیشتر از کسب عنوان سومی کشور است

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم کشتی آزاد کرمانشاه پس از کسب چهار مدال و عنوان سومی مسابقات قهرمانی کشور گفت: توان کشتی کرمانشاه بیشتر از آنچه است که در این رقابت‌ها نمایش داده شد.

جعفر دلیری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح عملکرد تیم کشتی کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی استان گلستان اظهارکرد: سطح کیفی و کمی مسابقات بالا بود و کشتی گیران کرمانشاهی هم عملکرد مناسبی داشتند.

وی افزود: در این رقابت ها برخی از استان ها مانند مازندران، تهران و لرستان علاوه بر تیم اعزامی خود، تعداد قابل توجهی سهمیه هم داشتند، بعنوان مثال مازندران 10سهمیه داشت و ما عملا به جای یک تیم از مازندران با دو تیم از این استان مسابقه  دادیم.

سرمربی تیم کشتی کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه از آنجایی که طی یکسال اخیر از کرمانشاه نماینده ای در رقابت های جهانی نداشتیم و تنها یدالله محبی و بهمن تیموری در رقابت های نظامیان جهان حضور داشتند، برای همین کرمانشاه فقط دو سهیمه داشت.

وی به روند آماده سازی تیم کرمانشاه برای شرکت در این مسابقات هم اشاره کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم تیم کرمانشاه را به این مسابقات اعزام کنیم، حدود 20 روز با آنها کار کردیم و  هرچند که مدت زمان کمی بود، اما هرآنچه که لازم بود را به آنها گفتیم و خوب هم نتیجه گرفتند.

دلیری در ادامه به نتایج برخی از اوزان کشتی گیران کرمانشاه در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در اوزان 57، 61 و 65 سیدعلی عظیمی، متین زارعی و علیرضا نمک شناس شایستگی و عملکرد خوبی از خود نشان دادند، اما متاسفانه به مدال نرسیدند.

وی اضافه کرد: خیرالله قهرمانی در وزن 70 کیلوگرم  را نیز باتوجه به عملکرد و تمریناتش یکی از شانس های کسب مدال می دانستم، اما یک غفلت و یک ناداوری باعث شد از مدال بازبماند.

سرمربی تیم کشتی کرمانشاه به مدال برنز حامد رشیدی در وزن 74 کیلوگرم اشاره کرد وگفت: حامد رشیدی باید فینالیست می شد، اما تنها به برنز رسید.

وی ضمن اشاره به کسب مدال نقره بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم، عنوان کرد: تیموری رقابت بسیار نزدیکی در فینال با علی سوادکوهی از مازندران داشت.

وی با نارضایتی از عملکرد محمدرضا قیاسی کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم در این رقابت‌ها، عنوان کرد: قیاسی چندسالی است از تشک کشتی فاصله گرفته و اکنون دوباره می خواهد توانایی هایش را نشان دهد، اما در رقابت های قهرمانی کشور کشتی قابل قبولی نگرفت.

دلیری در خصوص عملکرد جواد نظری در وزن 96 کیلوگرم هم گفت: از آنجایی که محل سکونت این کشتی گیر مدتی است دیگر کرمانشاه نیست، برای همین بصورت کامل در مدت اردو در اختیار ما نبود، با این حال خوب کشتی گرفت.

وی اظهار کرد: در وزن 92 کیلوگرم هم  ارشک محبی در یک کشتی پایاپای برابر حریف همدانی شکست خورد و اگر می توانست براین حریف غلبه کند، قطعا به فینال می رسید.

سرمربی تیم کشتی کرمانشاه اوج کشتی کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور را در وزن 125 کیلوگرم عنوان کرد و گفت: در این وزن دو نماینده -یدالله محبی و محمد مرادی- داشتیم که هر دو عملکرد درخشانی داشتند که هر دو به سرگروهی رسیدند، اما یدالله محبی طلا گرفت و محمد مرادی صاحب گردن آویز برنز شد.

وی در ادامه با تاکید براینکه پتانسیل های کشتی کرمانشاه بیشتر از آنچه است که در رقابت های قهرمانی کشوری به نمایش گذاشته شد، عنوان کرد: می توانیم بهتر از این هم باشیم و بالاتر از جایگاه سومی بایستیم و در حد مازندران ظاهر شویم، البته این اتفاق نیازمند حمایت مسئولین استانی است.

دلیری یکی از راه های درخشش کشتی کرمانشاه در آینده را توجه به رده های پایه دانست و گفت: خوشبختانه درحال حاضر این کار در حال انجام است و امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی این استعدادها و رسیدن کشتی کرمانشاه به جایگاه واقعی آن در ایران باشیم.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha