• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403040704559
  • خبرنگار : 71659

علمیات القسام و سرایا القدس در دویست و شصت و پنجمین روز نبرد طوفان الاقصی

علمیات القسام و سرایا القدس در دویست و شصت و پنجمین روز نبرد طوفان الاقصی

شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین امروز چندین عملیات مختلف را علیه نظامیان رژیم اشغالگر در محورهای مختلف غزه و رفح انجام داده‌اند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد مقر فرماندهی نیروهای اشغالگر را در محور نتساریم با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلی متری رجوم هدف قرار داده است.

همچنین یکی از مجاهدان تک‌تیرانداز قسام یک نظامی صهیونیست را در اطراف مسجد شبیلی در شرق رفح هدف قرار داد.

گردان‌های القسام در سومین عملیات یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در محله السعودی در غرب شهر رفح با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و آن را به آتش کشید.  

القسام تأکید کرد بالگردهای اسرائیلی برای انتقال کشته‌ها و مجروحان اسرائیلی در این منطقه به زمین نشستند.

همزمان سخنگوی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) اعلام کرد مبارزان قهرمان گردان جنین نیمه شب گذشته دو خودروی نظامی اسرائیلی را در جریان کمین ترکیبی در منطقه مرج بن عامر در شمال جنین در شمال کرانه باختری منفجر کردند و با نیروهای اشغالگر درگیر شدند که در این عملیات همه سرنشینان این دو خودرو کشته و زخمی شدند.

ابو حمزه افزود: مبارزان گردان جنین با نیروهای پشتیبانی دشمن هم درگیر شده و تلفاتی نیز به آن‌ها وارد کردند.

وی تصریح کرد: مبارزان فلسطینی در جریان این کمین بیش از ۶ بمب در مسیر صهیونیست‌های اشغالگر منفجر کردند و با آن‌ها به مدت بیش از ۸ ساعت رو در رو درگیر شدند.

ابوحمزه در ادامه بیان کرد: ما به جهاد و مبارزه در راستای تحقق اهداف مشروع ملت مظلوم و مقاومت عادلانه آن ادامه می‌دهیم و تا بیرون راندن اشغالگران متوقف نخواهیم شد و دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی خفت‌بار از کرانه باختری، غزه و دیگر میادین در برابر دلاوری مقاومت و پایداری ملت فلسطین ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha