• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403040704552
  • منبع : بازار

مهندس سلطانی در سفر به مازندران:

درآمدزایی مناسب دراقتصاد دیجیتال با استفاده از ظرفیت ویژه این استان صورت می گیرد

درآمدزایی مناسب دراقتصاد دیجیتال با استفاده از ظرفیت ویژه این استان صورت می گیرد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در سفر به مازندران گفت : ظرفیت های ویژه استان مازندران در صورت تقویت، بهترین محل درآمدزایی اقتصاد دیجیتال برای بخش ارتباطات در کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سلطانی ، مدیرعامل شرکت مخابرات در سفر به مازندران و حضور درمراسم اختتامیه رزمایش تخصصی شهید جمهور، ضمن دیدار با مدیران ارشد استانی اظهارداشت: ظرفیت های ویژه استان مازندران در صورت تقویت، بهترین محل درآمدزایی اقتصاد دیجیتال برای بخش ارتباطات در کشور است.
بر اساس این خبر ، در این رزمایش که با حضور دکتر نوری استاندار استان مازندران، سردار سلیمانی فرماندهی بسیج مهندسین کشور، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران وبه همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا و با همراهی و مشارکت ۱۲۰۰ مهندس و ۲۶۰ دستگاه اجرایی فنی و خدمت رسان استان ، در سالن همایش غدیر سپاه کربلا برگزار شد ، ۴۰۰ عنوان برنامه اجرا و ۱۷۸ پروژه به ارزش۱۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
مهندس سلطانی در ادامه از نزدیک در جریان اقدامات فروش و ثبت نام سرویس FTTH در طرح محله محور منطقه مازندران قرار گرفت.

دیدار با امام جمعه شهرستان بابل
همچنین در این سفر مدیرعامل مخابرات ایران با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه شهرستان بابل با ایشان دیدار کرد. در این دیدار ابتدا مهندس نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران با ارائه گزارش عملکرد دوساله مخابرات منطقه مازندران از حمایت‌های مهندس سلطانی مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران و نیز از حمایت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه محترم شهرستان بابل تشکر و قدردانی نمود.
مهندس سلطانی سپس با برشمردن ضرورت تولید محتوا آمادگی مخابرات منطقه مازندران را به عنوان پایلوت ایجاد کارگروه مشترک اعلام کرد.

دیدار مهندس سلطانی با نماینده ولی فقیه در استان مازندران
در این سفر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در دفتر کار آیت‌الله لایینی نماینده معظم ولایت فقیه در استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار پس از ارائه گزارش در خصوص وضعیت ارتباطات در استان مازندران ، بر ضرورت تولید محتوای فاخر در استان مازندران تأکید کرد،
در ادامه این دیدار آیت الله لائینی با قدردانی و تشکر از حضور جناب آقای مهندس سلطانی از اقدامات جهادی شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه مازندران تشکر و قدردانی نمود.

مراسم تجلیل از برگزیدگان دستگاه‌های اجرایی برتر مازندران
در مراسم تجلیل برگزیدگان دستگاه‌های اجرایی برتر استان مازندران در رزمایش تخصصی شهید جمهور، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت مخابرات ایران و بسیج سازندگی و مهندسی کشور با حضور مهندس سلطانی و سردار سلیمانی فرماندهی بسیج مهندسین کشور امضا شد.
مهندس سلطانی همچنین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس در منزل شهید حسینی اشلقی در شهرستان نکا حضور یافته و با همسر معزز و فرزند گرانقدر این شهید والامقام دیدار و گفتگو نمود .

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha