• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400100704514
  • خبرنگار : 50184

بازگشت پر قدرت قهرمان نوجوانان جهان به تشک کشتی

بازگشت پر قدرت قهرمان نوجوانان جهان به تشک کشتی

ایسنا/کرمانشاه محمدرضا قیاسی دارنده مدال طلای رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان، پس از سه سال دوری به دنیای کشتی بازگشت.

این آزادکار کنگاوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازگشتش به دنیای قهرمانی، اظهار کرد: حدود سه سال پیش در فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان با شکست برابر حریف روس عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردم، اما پس از چند ماه با اعلام دوپینگ این کشتی گیر، عنوان قهرمانی به من رسید.

وی ادامه داد: پس از رقابت ها، به دلیل پاره ای مشکلات شخصی از کشتی دور شدم و علیرغم اینکه از مسئولین کنگاوری درخواست کمک داشتم، اما کاری برایم نکردند.

این آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم افزود: طی این مدت باوجود اینکه دوست داشتم دوباره به تشک کشتی برگردم، ولی امکانش فراهم نمی‌شد.

وی که سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی مدال طلایش به فدراسیون ایران ارسال شده بود، اما برای گرفتن آن امتناع می کرد در پاسخ به چرایی این اقدامش هم گفت: انگیزه ای نداشتم و برای همین برای گرفتن مدالم نرفتم. البته قرار است بزودی طی مراسمی آن را از مسئولین تحویل بگیرم.

قیاسی که اخیرا در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان کرمانشاه به مقام قهرمانی وزن ۸۶ کیلوگرم دست یافت، درخصوص چگونگی بازگشتش به دنیای قهرمانی هم گفت: از حدود چندماه پیش با کمک مسعود رحمت آبادی رئیس سابق هیات کشتی شهرستان کنگاور و رئیس کمیته اقتصادی سازمان لیگ و محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد دوباره تمریناتم را آغاز کردم و طی مدت کوتاهی توانستم به اوج آمادگی برسم و در رقابت های استان هم قهرمان شدم‌.

وی شرایط این روزهایش را بسیار خوب توصیف کرد و عنوان کرد: رقابت های کشوری حدود ۱۶ روز دیگر برگزار می شود و تمام تمرکزم را برای حضور قدرتمند در این رقابت ها قرار داده ام‌.

این آزادکار کنگاوری هدف اصلی خود از بازگشت به دنیای قهرمانی را حضور در المپیک ۲۰۲۴ اعلام کرد و افزود: روزانه پنج تا شش ساعت تمرین می کنم و برای هدفم در آینده می جنگم، هرچند که می دانم رقبای سرسختی دارم که کار را برای ادامه کارم دشوار می کند.

وی در بخش پایانی سخنانش از پیگیری های علیرضا دبیر رییس و بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha