• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400070603767
  • خبرنگار : 50204

برای تسهیل در جابجایی زائرین اربعین صورت گرفت؛

اعزام ناوگان مسافری استان مرکزی به پایانه مرزی مهران و شلمچه

اعزام ناوگان مسافری استان مرکزی به پایانه مرزی مهران و شلمچه

ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اعزام ناوگان حمل و نقل مسافری این استان به پایانه های مرزی مهران و شلمچه به منظور تسریع و تسهیل در جابجایی زائرین اربعین خبر داد.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ها و تدابیر اندیشیده شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای مدیریت سفر اربعین، ۶۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائرین کربلای معلی به پایانه های مرزی مهران و شلمچه اعزام شده است.

وی تصریح کرد: ۳۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران و ۳۰ دستگاه دیگر به پایانه مرزی شلمچه اعزام شده است تا بر اساس اولویت‌های ستاد اربعین، جابجایی زائرین به اقصی نقاط کشور در سریعترین زمان ممکن حاصل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریخ کرد: برای ارائه خدمات مطلوب و نظارت بر فعالیت ناوگان اعزامی از سوی استان مرکزی، گروهی از کارکنان این اداره کل در قالب تیم اجرایی به سرپرستی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه تأکید فراوانی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های مسافربری و رانندگان شده، از مسافرین درخواست کرد، نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیش از پیش اهتمام ورزند تا سفری سلامت به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: برای ارائه خدمات مطلوب تر به مسافرین، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی فعال در محورهای مواصلاتی استان مورد بازدید و نظارت مستمر اکیپ‌های این اداره کل قرار گرفته‌اند تا آنگونه که شایسته زائرین است ارائه خدمات بنحو احسن صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی و ارائه هرگونه انتقاد و پیشنهاد می‌توانند با مرکز مدیریت اطلاعات راهها به شماره ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha