• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403041309220
  • خبرنگار : 50212

سردار اهوازیان:

حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات تداوم راه شهداست

حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات تداوم راه شهداست

ایسنا/مرکزی همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات تداوم راه شهدا است.

سردار عبدالفتاح اهوازیان چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ در مراسم چهلم شهدای خدمت و دومین یادواره ستارگان درخشان شهدای گرانقدر روستای جوشقان از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه با بیان اینکه شهید، رهرو می‌خواهد، اظهار کرد: جهاد عینی با استکبار و مبارزه با ظلم راه و مکتب شهداست و مجاهدان راه خدا در جبهه حق ایستادند تا با جبهه باطل مبارزه کنند.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب و اسلام در پیروی از راه شهداست، افزود: ایران سرزمین شهیدان و بیشه شیران است و همه ما باید برای پاسداشت خون شهدای والامقام حافظ دستاوردهای انقلاب باشیم.

سردار اهوازیان با بیان اینکه مردمی بودن و ساده زیستی از ویژگی‌های شهدا بود، گفت: شهدا برای دفاع از امنیت کشور و نوامیس مردم جهاد کردند. دشمنان نظام اسلامی تمام ملت ایران را مجرم می‌دانند و به همین دلیل است که علیه ملت توطئه افکنی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: راه شهدا شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است. باید در انتخابات، فردی که رهرو راه شهدا بوده و معتقد به آرمان های نظام اسلامی است را انتخاب کرد.

سردار اهوازیان بیان کرد: باید به کسانی رأی دهیم که متخصص و متعهد به انقلاب بوده، پایبند به خون شهدا و ولایت باشند و فریب شعارها و وعده های غیرواقعی را نخوریم.

وی با بیان اینکه در شرایط حساسی قرار داریم، افزود: حضور حداکثری در انتخابات مصداق دفاع از حرم است چرا که ایران حرم است و باید از این حرم دفاع کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های کشور هستند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام در قالب یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست و حرکت در مسیر شهدا انسان را از مسیر انحراف دور می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد سبزی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: هر رای تیری به قلب دشمن است و انتخاب درست با مشارکت بالا اقتدار نظام را تضمین می کند و قدرت چانه زنی بین‌المللی را افزایش خواهد داد.

وی افزود: ضمن حضور پرشور در انتخابات باید فارغ از موضوعات حزبی و جناحی  فردی را انتخاب کرد که متعهد، پایبند به خون مطهر شهدا، معتقد به آرمان های نظام، مردمی و ساده زیست، کاردان، برنامه محور، دارای تجربه کاری و دارای برنامه باشد. رییس جمهور آینده باید به جای دلبستگی به غرب دلبسته به ظرفیت‌های داخلی باشد و برای تقویت اقتدار همراه با پیشرفت کشور تلاش کند.

امام جمعه نوبران نیز گفت: حضور حداکثری در انتخابات پاسداشت خون مطهر شهداست و مشارکت پرشور موجب تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام رسول دادخواه در ادامه با بیان معیارهای انتخاب اصلح گفت: باید به دیدگاهی رای داد که مسیر شهدای خدمت را ادامه دهد نه به دیدگاهی که خود تحقیر بوده و هیچ اراده‌ای از خود ندارد.

اجرای نماهنگ توسط مرتضی بهاری و گروه سرود نورالثقلین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha